Kada dođe do katastrofe, prvo što ljudi žele znati - što se dogodilo, a drugo - kako pomoći?! Nakon eksplozija u Bostonu, u San Franciscu se pokreće društvena mreža koja će povezati sve ljude koji žele pomoći onima u nevolji!
Pokušaji da se ponudi pomoć putem interneta obično su raštrkani i zbunjujući. Nekoliko minuta nakon što su odjeknule eksplozije u Bostonu, ljudi su počeli slati tweetove u kojima su nudili pomoć, zajedno s hashtag # BostonHelp. Ubrzo je i Google napravio tzv. "People finder doc", a list Boston Globe napravio je drugi dokument na Googleu, na kojem su ljudi mogli pružiti utočište onima u nevolji, piše Buzzfeed.
Postalo je jasno da postoji velika potreba za koordinacijom na internetu u slučajevima katastrofe i krize. U San Franciscu, američkoj prijestolnici potresa, radi se na rješenju!
U suradnji sa dizajnerskom tvrtkom IDEO, grad pokreće društvenu mrežu i aplikaciju pomoću kojih ljudi mogu ponuditi pomoć onima koji je trebaju. Korisnici mogu prijaviti svoj dom, namirnice koje imaju, vještine i sl. Svi će se jednostavno moći priključiti u već postojeću zajednicu nazvanu SF72 i pronaći adekvatnu pomoć organiziranu po susjedstvima.
San Francisco je ovu mrežu već puštao u javnost u siječnju, prikupljajući povratne podatke korisnika. Ipak, usluga je još uvijek u razvoju. U drugoj fazi razvoja pokušat će se integrirati u postojeće društvene mreže, kako ljudi ne bi morali ići na sasvim novu stranicu. Prvi će biti Facebook, Google i Twitter.
www.timeout.hr