U petak, 10. listopada 2014. godine u Zlataru će biti održano svečano potpisivanje ugovora prilikom ulaska Krapinsko-zagorske županije u projekt "Poslovni uzlet". Potpisivanje ugovora bit će upriličeno u Galeriji grada Zlatara, Zagrebačka 3, s početkom u 11,30 sati.
O projektu će govoriti: župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, gradonačelnik Zlatara Stanko Majdak, gradonačelnik Pregrade Marko Vešligaj i glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Š imatović.
Riječ autora o projektu POSLOVNI UZLET
Poslovnu snagu Hrvatske oduvijek su činila mala i srednja poduzeća za koja bez zadrške možemo reći da su pokretačka snaga hrvatskoga gospodarstva. U želji da potakne segment malih i srednjih poduzetnika i upozna javnost s pokretačima hrvatskog gospodarstva, Poslovni dnevnik je odlučio pokrenuti projekt poslovni uzlet. Riječ je o pozitivnom projektu na regionalnoj i nacionalnoj razini koji kroz prizmu poduzetnika prati cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Projekt Poslovni uzlet propagira rast, razvoj i nagrađivanje uspješnosti, a samim time utječe na percepciju o investicijama, ulaganjima i ideji poduzetništva u Hrvatskoj te pokazuje da je i u izazovnim tržišnim okolnostima moguće biti uspješan, raditi i napredovati.
Osnovna ideja projekta jest odabrati i nagraditi 500 najboljih malih i srednjih poduzetnika, koji su u posljednjih 5 godina opstali i napredovali na hrvatskom tržištu.
- U kojem obliku je zamišljena nagrada? U obliku korisnih alata koji će im pomoći da postanu još bolji i prodube svoje znanje i kompetencije, a to su, konkretno, besplatne edukacije, seminari i treninzi, iz područja od vitalne važnosti za njihovo svakodnevno poslovanje, organizirani u suradnji s akademskim i edukacijskim partnerima projekta Poslovni uzlet, Algebrom i Cotrugli Business Schoolom.
Sekundarna, ali ne i manje važna ideja je bila, kroz medijske platforme, širiti pozitivnu poduzetničku klimu, koja je Hrvatskoj prijeko potrebna. Poslovni dnevnik kao član Styrijinog koncerna, u čijem su vlasništvu i Večernji list i 24sata, raspolaže izvrsnim tiskanim i online platformama, a promocija projekta oslovni uzlet bazira se, osim na platformama Poslovnog dnevnika, i na praćenju aktivnosti kroz platforme 24 sata print, online i TV te Večernjeg lista print i online.
Kriterij odabira najboljih hrvatskih malih i srednjih poduzetnika su rast poslovnih prihoda, broja zaposlenih i ocjene boniteta u proteklih 5 godina, a zadatak Poslovnog dnevnika jest upoznati javnost s njihovim uspješnim, pozitivnim poduzetničkim pričama na regionalnom i nacionalnom nivou.
Odabir poduzetnika vrši se na temelju podataka stručnog analitičkog partnera projekta tvrtke Bisnode, a temeljem kojih smo i dobili najboljih 500. Za potrebe projekta Hrvatsku smo podijelili u ukupno 5 regija, tj. odabiremo po 100 najboljih poduzetnika po svakoj regiji. Od tih 100, odabiremo prvo-, drugo- i trećeplasiranog po svakoj regiji. U konačnici dobivamo 15 najboljih hrvatskih poduzetnika koji će dobiti vrijedne nagrade partnera projekta, a bazirat će se uglavnom na njihovoj daljnjoj edukaciji.