Podaci o dolasku turista i ostvarenom broju noćenja u prvih 9 mjeseci 2014. godine potvrđuju da je Varaždin sve kvalitetnija i turistima zanimljivija destinacija. Naime, od siječnja do rujna ove godine Varaždin je posjetilio 13,66 posto više gostiju nego u istom razdoblju 2013. godine, koji su ostvarili 15,19 posto više noćenja.
Uz domaće goste Varaždin najviše posjećuju gosti iz Njemačke, Italije i Austrije.
Taj značajan pomak, koji je rezultat dugogodišnjeg rada Turističke zajednice grada Varaždina kroz intenzivnu promociju, kreiranja kvalitetnih kulturnoturističkih sadržaja te obradu tržišta, nije ostao nezapažen ni na nacionalnoj razini. Hrvatska je gospodarska komora, u sklopu akcije Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku, Varaždin kandidirala za najbolju destinaciju kontinentalnog turizma.
Akcijom Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku se potiče konkurentnost i podizanje kvalitete ponude u turističkom sektoru. Nominacijama te dodjelom nagrada i priznanja najboljim turističkim destinacijama, hotelima, kampovima, marinama, plažama, kao i istaknutim pojedincima i institucijama, potiče se konkurentnost na sve zahtjevnijem turističkom tržištu.
Akciju Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku HGK provodi uz pomoć strukovnih udruga iz turističkog sektora te Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar, Udruženja marina pri HGK, Ministarstva zaštite okoliša i prirode te Hrvatske turističke zajednice. Najbolja destinacija kontinentalnog turizma bit će proglašena na Danima hrvatskog turizma koji se 16. i 17. listopada održavaju u Opatiji.