Facebook, Twitter, LinkedIn i ostale društvene mreže odličan su marketinški alat ako se njime znate koristiti. Promocija proizvoda i usluga, pružanje korisničke podrške i direktna komunikacija s kupcima glavne su značajke društvenih mreža.
Koje društvene mreže se danas najviše koriste u poslovanju? Na koji način izraditi efikasnu kampanju na društvenim mrežama i pridobiti ciljanu publiku na način da postanu ne samo kupci već i ambasadori proizvoda? Š to je ključno u odabiru i korištenju društvene mreže u poslovanju? Š to je to community management?
Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete saznati na radionici, za poduzetnike i one koji će to tek postati, pod nazivom Društvene mreže kao marketinški alati koja će se održati u ponedjeljak, 20. listopada 2014. godine, od 9 do 15 sati u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne).
Raspored radionice:
8:45 – 9:00 Registracija
9:00 – 9:45 Š to su društvene mreže i kako ih koristiti u poslovanju? (predavanje)
9:45 – 10:30 Koje društvene mreže odabrati i zašto (predavanje)
10:30 – 10:45 Pauza
10:45 – 12:00 Izrada marketinške kampanje (predavanje)
12:00 – 12:30 Izbor teme za izradu kampanje (rad u grupi)
12:30 – 13:00 Ručak
13:00 – 14:00 Izrada marketinške kampanje na društvenim. mrežama (rad u grupi)
14:00 – 14:30 Pokretanje i praćenje kampanje (rad u grupi)
14:30 – 15:00 Pitanja i odgovori
Sudjelovanje na radionici je besplatno, a svoje sudjelovanje potvrdite najkasnije do 18. listopada 2014. godine do 12 sati ispunjavanjem obrasca na poveznici.
Radionicu organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s Autonomnim centrom - ACT u sklopu projekta Mladi, vrijedni, poduzetni uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta i Ministarstva socijalne politike i mladih Republike Hrvatske.
www.vzaktualno.hr