Kako koristiti vizualne elemente u poslovanju s ciljem bolje i jasnije komunikacije s našim kupcima, partnerima i javnošću? Koliko su važne boje, oblici, tipografija i simboli u prezentacijama, brošurama, plakatima, web stranicama i ostalim materijalima koji se koriste za informiranje?
Odgovore na sva ova i druga pitanja možete saznati na interaktivnoj radionici: "Vizualna komunikacija u poslovanju" koja će se održati u četvrtak, 11. prosinca 2014. godine, od 9 do 16 sati u informatičkoj učionici Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec (prostor bivše vojarne).
Program radionice:
Proces stvaranja vizualne komunikacije - Š to je vizualna komunikacija i kako vizualni identitet poduzeća, pojedinca ili proizvoda utječe na prepoznatljivost na tržištu?
Korištenje vizualnih elemenata u komunikaciji - Š to je naša poruka i kako je na najefikasniji način, korištenjem vizualnih elemenata, prenijeti do ciljane publike?
Inovativnost i vizualizacija - Kako koristiti vizualne elemente u komunikaciji na kreativan i inovativan način primjenom tradicionalnih metoda i novih tehnologija.
Polaznici će u sklopu vježbi raditi na konceptu vizualnog proizvoda, izradit će prezentacijski materijal na odabranu temu te će sudjelovati u osmišljavanju vizualnog identiteta proizvoda kombiniranjem tradicionalnih i inovativnih metoda.
Radionica je namijenjena poduzetnicima, marketinškim stručnjacima, dizajnerima, studentima i svima koji rade na osmišljavanju vizualnog identiteta za različite vrste organizacija (javnih i privatnih) ili osobne promocije.
Sudjelovanje na radionici je besplatno. Broj sudionika je ograničen na 20, a prijave će se uvažavati prema redoslijedu zaprimanja. Molimo Vas da svoje sudjelovanje potvrdite najkasnije do 10. prosinca 2014. godine do 12 sati ispunjavanjem obrasca na sljedećoj poveznici.
Radionicu organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje u suradnji s Regionalnom razvojnom agencijom Međimurje REDEA-om, uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske.
O predavačima:
Ana Kralj, voditeljica Odjela za strateško planiranje u REDEA-i, ima gotovo 10 godina iskustva na različitim poslovima vezanim uz pripremu i vođenje projekata i marketing, a radi i kao vanjski suradnik Međimurskog veleučilišta u Čakovcu. Redovito drži edukacije o pripremi i provedbi projekata financiranih iz EU fondova, strateškom planiranju te različitim temama iz područja marketinga i upravljanja ljudskim potencijalima.
Goran Levačić, voditelj inkubacije i edukacije u Tehnološko-inovacijskom centru Međimurje održao je niz edukacija iz područja informatičkih tehnologija i marketinga. Radio je kao asistent na Grafičkom fakultet u Zagrebu na Katedri za multimedij i informacijske sustave te kao predavač u Infokatedri na programima grafičkog i web dizajna. Specijalizirao se i kao voditelj edukacija u području kreiranja vizualnog identiteta kroz korištenje novih medija.