Hrvatsko gospodarstvo realno je u trećem tromjesečju palo 0,5 posto na godišnjoj razini, već 12. kvartal zaredom, potvrdila je danas druga procjena Državnog zavoda za statistiku. Time je potvrđena prva procjena, objavljena krajem studenoga, a DZS je također procijenio da je u trećem kvartalu, prema sezonski prilagođenim podacima, bruto domaći proizvod (BDP) bio realno nepromijenjen u odnosu na prethodno tromjesečje i 0,6 posto manji u odnosu na treći lanjski kvartal.
To je manji pad u odnosu na prvo polugodište. U prvom je tromjesečju, naime, BDP pao za 0,6, a u drugom za 0,8 posto. Izdaci za potrošnju kućanstava u trećem tromjesečju pali su za 1,1 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok su izdaci za potrošnju države pali za 1,4 posto. Pad bruto investicija u fiksni kapital iznosio je, pak, 3,6 posto.
Karlovačka pivovara postala Heineken Hrvatska
Karlovačka pivovara mijenja ime i nastavlja poslovanje kao Heineken Hrvatska, a ta promjena neće utjecati na njezino poslovanje, izvijestili su iz te karlovačke tvrtke koja ove godine slavi 160 godina tradicije proizvodnje piva. Svi podaci vezani uz tvrtku (sjedište i adresa, OIB, brojevi računa i slično) ostaju nepromijenjeni, a tvrtka će i dalje slijediti strategiju razvoja svojega najpoznatijeg brenda Karlovačko, navode iz Odjela korporativnih komunikacija Heinekena Hrvatske.
Ova promjena logičan je korak u poslovanju tvrtke, no neće ni na koji način utjecati na zaposlenike ili budućnost njenog najpoznatijeg brenda, rekla je Hini Branka Slaveska, predsjednica Uprave tvrtke Heineken Hrvatska.
Andreja Županić, analitičarka Fima vrijednosnica