Dvoznamenkasti je rast turističkog prometa Varaždin potvrdio kao najbolju hrvatsku kontinentalnu turističku destinaciju u 2014. godini.
Tijekom 2014. Varaždin je posjetilio 9,15 % više gostiju nego u 2013. godini, koji su ostvarili 12,19% više noćenja. Uz domaće goste Varaždin su najviše posjećivali gosti iz Njemačke, Italije i Austrije. Taj je značajan pomak, između ostalog, rezultat dugogodišnjeg intenzivnog rada Turističke zajednice grada Varaždina kroz promociju, kreiranje kvalitetnih kulturnoturističkih sadržaja te obradu tržišta.
Aktivnosti tijekom cijele godine
Uz aktivnosti koje turistička zajednica grada provodi ili financira niz godina, kao što su cvjetno uređenje grada, smjena gradske straže, Trg tradicijskih obrta ili revitalizacija varaždinskih dvorišta, tijekom 2014. godine realizirana su i dva nova događanja - Glazba na balkonima grada te Vrijeme jagoda.
Pokrenut je i projekt osmišljavanja mini atrakcija Umjetnost na ulici te je u povijesnoj jezgri postavljena instalacija Krinolina ljubavi. Sredinom 2014. izdan je novi opći prospekt grada te produciran promotivni film "Varaždin kakav još niste vidjeli". Krajem prosinca izdan je i deplijan Smještaj&gastro koji na jednom mjestu obuhvaća informacije o smještajnim objektima i restoranima.
Kako bi se poboljšala promocija Varaždina na stranim tržištima, Turistička se zajednica grada Varaždina uključila, kao koordinator destinacije Sjeverna Hrvatska, i u projekt Hrvatske turističke zajednice pod nazivom Hrvatska 365. Nadograđena je i rekonstruirana turistička signalizacija u pješačkoj zoni te je izrađeno i za postavu pripremljeno odmorište za cikoloturiste. Kako bi potaknula međusektorsku suradnju kulture i turizma, Turistička je zajednica grada Varaždina organizirala okrugli stol "Kultura u turizmu, turizam u kulturi". Isto tako, tijekom godine redovito su održavane koordinacije s ugostiteljima i pružateljima usluga smještaja, a za njih je organizirano i nekoliko radionica.
Najbolja kontinentalna turistička destinacija
The New York Times Varaždin je uvrstio u 52 svjetske destinacije koje se moraju posjetiti u 2014. godini. Hrvatska je gospodarska komora Varaždin proglasila najboljom hrvatskom kontinentalnom turističkom destinacijom, a Hrvatska je turistička zajednica Š pancirfest 2014. godine uvrstila u top 10 hrvatskih turističkih događnja. Još je jedno priznanje za Š pancirfest stiglo od Hrvatske turističke zajednice koja ga je nominirala – uz umaški Red Bull Air Race i splitsku Ultrau - za turistički događaj godine. Turističkim događanjem godine proglašen je umaški Red Bull Air Race, a uvštavanjem je u to birano društvo Š pancirfest još jednom potvrdio svoju kvalitetu, ali i značajan doprinos rezultatima hrvatske turističke industrije.
www.vzaktualno.hr