Sa prodajom Termoplina ne treba žuriti. Termoplin je naše obiteljsko srebro i treba vagnuti što znači ostaviti ga, a što prodati ga. Najgora opcija jest prodaja kako bi se popunile proračunske rupe prije izbora - istaknuo je u predsjednik varaždinskih Laburista Božidar Kolarić, osvrnuvši se na sve učestalije informacije o prodaji gradskog udjela u Termoplinu.
Naime, Laburisti smatraju da pošto je riječ o oko 100 milijuna kuna, što je polovica gradskog proračuna, odluku o (ne)prodaji ne može samostalno donijeti 25 gradskih vijećnika
- U priču se obavezno mora uključiti struka, a zatim i građani kroz niz javnih tribina ili kroz neki oblik referendumskog pitanja, možda čak i na izborima za mjesne odbore u svibnju. Moramo znati što se dobiva a što gubi prodajom, jer građani imaju pravo znati da kroz 5 godina Termoplin može, a i ne mora vrijediti koliko danas. Dakle, struka, građani i tek na kraju politika - dodao je Božidar Kolarić.
Mišljenje građana i struke potrebno je uvrstiti, prema mišljenju Laburista, i u izradu Strategije grada Varaždina. Naime, prema riječima vijećnika Kolarića, Partnerski odbor za strateški razvoj se sastao i razgpvaralo se o 20 velikih i malih, ponajviše građevinskih, projekata koji bi se u narednom vremenu trebali odraditi na više lokacija u gradu. Na tom popisu nalazi se nadvožnjak kod Kučanske rampe, uređenje Drave i Plitvice, obnova Sinagoge i dječjih vrtića, uređenje groblja...

- Neki projekti su stari i u planu već godinama, a neki novi i ulaze u Strategiju, no i dalje je činjenica da glavnih preduvjeta za izradu same Strategije nema. Naime, ne postoji popis imovine u vlasništvu Grada niti prijekopotrebna demografska analiza. Ne znamo čime raspolažemo, ne znamo da li ćemo kroz 30 godina biti grad sa 30.000 ili 60.000 stanovnika, nema nikakve ozbiljnije studije. Mi ne znamo kakav grad želimo za 20 ili 30 godina. A iznosi namijenjeni ostvarenju tih 20 projekata su veliki, oko 600 ili 700 milijuna kuna, dok bi Grad trebao participirati sa 100 milijuna kuna - zaključio je i ponovno dodao kako i izradi Strategije treba pristupiti najobiljnije moguće, a ne da se i ona koristi u (pred)izborne svrhe.
www.vzaktualno.hr/MG