Nakon američkog Netflixa u Hrvatsku je na velika vrata ušao i japanski Viber. Izvorno izraelsku kompaniju, koja omogućuje slanje besplatnih poruka i besplatne telefonske pozive među korisnicima svoje aplikacije, prije dvije godine za 900 milijun dolara kupila je najveća japanska internetska kompanija Rakuten.
Viber je od tada sterlovito narastao. Globalno je skočio s 300 na više od 664 milijuna korisnika, a u Hrvatskoj ih ima 2,35 milijuna. Po broju korisnika u Hrvatskoj Viber je danas rašireniji od Facebooka, ali i svih mobilnih operatera. Po tim brojkama Hrvatska je među tri najveća tržišta u srednjoj i istočnoj Europi. U četvrtak je u Zagrebu Viber započeo suradnju s Vipnetom s brendiranim dizajnerskim emotikonima koje naziva stickers. Prethodno je otvorio javne chat kanale za 24sata, Njuškalo i Podravku.
Osnovna aplikacija i njene funkcionalnosti su besplatne i takve će i ostati. No, dok su pozivi između korisnika Vibera besplatni, ako nazovete klasični mobilni ili fiksni telefon tada koristite uslugu Viber Out i ona je povoljna zamjena za skupi roaming svugdje u svijetu. Viber ima i javne chatove, poput 24sata i Njuškala, koji su korisnicima besplatni, ali ih tvrtke plaćaju. Slična je suradnja sa Coca-Colom, Nestleom i pivarima- objavio je Poslovni.hr.
www.vzaktualno.hr