Predsjednik varaždinske Županijske organizacije Narodne stranke – reformisti Tomislav Paljak uputio je medijima priopćenje koje prenosimo u cijelosti:
„Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak je zbog politikanstva zabila autogol uoči donošenja novoga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te ugrozila kurikularnu reformu.
Reformisti smatraju da ministrica prijedlogom uvrštenja članka 29. u postojeći Zakon diskreditira i diskriminira tisuće učitelja s diplomama učiteljskih fakulteta, dvopredmetnim studijima, pojačanim programima i modulima, svrstavajući ih u treći rang prioriteta prilikom zapošljavanja.
Spornom intervencijom otvara i Pandorinu kutiju koja će sigurno ugroziti kurikularnu reformu, pa i daljnje provođenje eksperimentalnog projekta „Škola za život“.
Tretirati na taj način učiteljski kadar koji čini metodičku i pedagoško-psihološku bazu primarnoga obrazovnog sustava, znači, iz usko interesnih razloga, ugrožavati jezgru i time bilo kakvu perspektivu njegovoga daljnjeg razvoja. Ministrica je ovim činom dokazala kako uopće nema nikakvu komunikaciju ni osjećaj za potrebe i način rada u osnovnoj školi, a oni koji ne znaju što su temelji i umišljaju da se kuća može graditi od krova, zalutali su na funkciju na kojoj se nalaze.
Reformisti su za aktivnu i konstruktivnu raspravu koja, naravno, podrazumijeva i otvaranje pitanja kadrovske prekapacitiranosti u pojedinim nastavnim zanimanjima, kao i problem deficitarnosti u nekim predmetima, a posebice očitoga manjka stručnih suradnika pa i pitanja kompetencija, ali nipošto ne na štetu drugih i ne na ovakav netransparentan i krajnje ponižavajući način.
Pozivamo kompletnu prosvjetnu, sveučilišnu i opću javnost na uključivanje u raspravu, tražimo da se sporni članak makne iz nacrta Zakona s obzirom na to da se pod krinkom uvođenja reda, ustvari izazvao nered i kaos u osnovnim školama.
Svaka reforma prolazi ili pada u razredu, u svakoj pojedinoj školi, kao živom organizmu. Nastavnici, stručni suradnici i ravnatelji su ti koji neposredno rade s djecom i isključivo za djecu i oni su ti koji prihvaćaju ili ne, određenu reformsku ideju. Povjerenje u ministricu Divjak ovime je trajno i nepopravljivo izgubljeno.“
www.vzaktualno.hr