U Županijskoj komori u Varaždinu u utorak je održana prva edukacija u sklopu projekta „Zeleno želimo“.
Županijska komora Varaždin započela je 1. rujna 2017. godine s provedbom projekta Zeleno želimo čije je financiranje odobreno u okviru prvog natječaja Interreg V-A Slovenija – Hrvatska 2014.-2020.
Uz vodećeg partnera, Kmetijsko gozdarsku zbornicu Murska Sobota, sudjeluju još i ITC – Inovacijsko Tehnološki Grozd Murska Sobota, Zavod Marianum Veržej, Zavod za okolje in turizem Dobrovnik, Grad Ludbreg, Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Varaždin, Turistička zajednica grada Varaždina i 4 pridružena partnera, po 2 sa svake strane granice.
Glavni cilj projekta i zajedničkog turističkog proizvoda „Kultnatura“ je kreirati i implementirati nove turističke proizvode na području projekta, na temelju aktivnog uključivanja baštine, u svezi sa sadržajima iz zaleđa, te s time ciljnim skupinama omogućiti nova iskustva, te s druge strane njihova učinkovitija prodaja, kroz održiv turizam.
Teme iz Priručnika izrađenog u sklopu projekta obrađene su na današnjoj edukaciji koju su održale prof. dr. sc. Sanda Renko i izv. prof. dr. sc. Kristina Bučar s Ekonomskog fakulteta iz Zagreba.
Snježana Štiber iz varaždinske Županijske komore ističe da su oni zaduženi za radni paket edukcije i obrazovanja u ovom projektu.
– Mi smo već ove godine održali šest animacijskih radionica na kojima je sudjelovalo više od 130 polaznika. Nakon toga smo s njima radili individualne radionice u suradnji s nositeljima mikroproizvoda – Turističkom zajednicom grada Varaždina i Gradom Ludbregom. Sad imamo ovaj priručnik o kojem će se održati tri edukacije, prva danas, a sljedeće dvije 20. i 23. studenog. U priručniku se pojašnjava važnost turističke ponude zaleđa, ali i problemi s kojima se susreću ponuđači na tom području. Pokušat ćemo identificirati atraktivne usluge i proizvode, vrste komunikacije s gostima, zakonodavstvo, standard kvalitete u turizmu danas, informacijsko-komunikacijske tehnologije kao jako bitan faktor, jer morate biti prisutni na društvenim mrežama – kazala je Štiber te dodala da je u sklopu projekta izrađena web stranica na kojoj se može skinuti aplikacija „Kultnatura“, www.kultnatura.eu.
– Na njoj možete pronaći do sada identificirane i u projekt uključene naše ponuđače sa slovenske i hrvatske strane. Varaždin razvija mikroproizvod gastronomiju i otvoren je izložbeni prostor na placu, a Ludbreg je u dvorcu Batthyany otvorio vinski podrum jer je njihov mikroproizvod vino. Razvijamo i dva mikroproizvoda sa slovenske strane, to su rukotvorine u općini Veržej te priroda i kretanje na Bukovniškom jezeru u općini Dobrovnik. Očekuje nas promocija 20 turističkih ruta u koje će biti uključeni hrvatski i slovenski ponuđači – najavila je Štiber.
n.k. / www.vzaktualno.hr