Svega 20 minuta nakon što je Lidl jučer najavio da od subote kreću s nižim cijenama, odnosno akcijom koju su nazvali “cjenovnom reformom”, Kaufland je poslao newsletter s naslovom "Dok drugi pričaju, mi režemo cijene", u kojem naglašavaju kako upravo oni prvi u Hrvatskoj uvode cijene kao da je PDV na 13 posto, piše Novac.hr. Kauflandova akcija temelji se na kuponima koji se mogu koristiti višekratno za 10 posto sniženja na 12 proizvoda. To se odnosi, među ostalim, na pljeskavice, mljeveno meso, borovnice, jaja, kozice, pelene, avokado.
- Proteklih 12 godina otkako posluje u Hrvatskoj, Lidl je domaćoj javnosti poznat po nekoliko stvari - po najboljem omjeru cijene i kvalitete svojih proizvoda, po tome da predvodi trendove i po tome da se brine jednako o svojim zaposlenicima, kao i o svojim kupcima. Javnost tako zasigurno neće iznenaditi da je upravo Lidl trgovački lanac koji će prvi sniziti cijene svih proizvoda iz redovne ponude u određenim kategorijama, kako bi na taj način dao svoj doprinos rasterećenju potrošačke košarice hrvatskih građana - pohvalili su se iz Lidla, no nisu računali na to da će Kaufland, sestrinski lanac iz njemačke Schwarz grupe, s popustima krenuti već danas.
vzaktualno.hr