U hotelu "Turist"u Varaždinu se u organizaciji Medijskog klastera te pod pokroviteljstvom Varaždinske županije održao 1. Kaj media marketing forum. Tema o kojoj su raspravljali sudionici prvog Kaj MMF-a je "Budućnost medija sjeverozapadne Hrvatske."
Sudionike je na početku foruma pozdravio zamjenik župana Varaždinske županije Alan Košić koji je istaknuo važnost razvoja medija kao sastavnog dijela strategije promicanja gospodarskog razvoja, ali i kulturnih, obrazovnih i turističkih sadržaja Varaždinske županije.
- Važno je da negdje možemo pročitati ili čuti vijest iz naše neposredne blizine, a upravo lokalni mediji snažno utječu na stvaranje aktivnog i informiranog građanstva - rekao je Košić te dodao kako je Varaždinska županija dobitnica zlatne plakete "Lokalne Hrvatske" zbog najvećeg broja objavljenih vijesti na županijskim Internet stranicama.
Nakon pozdravnih riječi zamjenika župana, voditelj Medijskog klastera Marijan Hižak održao je prezentaciju na temu "Budućnost medija sjeverozapadne Hrvatske" dok je direktor tvrtke ABC Hrvatska Igor Kerna govorio o većoj transparentnosti unutar samih medija. U vrlo zanimljivoj panel diskusiji sudjelovali su osim spomenutih izlagača i direktor VTV-a Marijan Varović, direktor „Varaždinskih vijesti" Mirko Jurič, direktor „Radija 105" Ivan Mezga, predstavnik tvrtke „Autocentar Kos" Karlo Trstenjak te glavni urednik 24 sata Renato Ivanuš.
Sudionici panel diskusije su zaključili kako proizvođači medijskog sadržaja iz sjeverozapadne Hrvatske ne trebaju strahovati za budućnost. Također su istaknuli kako novinarstvo zadovoljava trajan interes ljudi, te će se značaj novinarstva s vremenom još više povećavati.
www.vzaktualno.hr