Zbog najave novih datuma praznika naručitelji promidžbenih materijala otkazuju narudžbe za već obavljen tiskarski posao. Većina kupaca želi kalendare i rokovnike s novim datumima neradnih dana, koji još nisu potvrđeni, donosi Lider.hr.
Prema već klasičnom obrascu uporabe spina u vrijeme političkih poremećaja, kao glavna tema u posljednje vrijeme iskrsnula je promjena kalendara praznika i blagdana za iduću godinu. I dok se politički vrh u Banskim dvorima igra križića – kružića na kalendarima, istodobno zaboravlja da je taj kalendar netko naručio, otisnuo i kupio.
Cijela šarada s praznicima i blagdanima nanijela je poduzetnicima veliku štetu, prije svega tiskarama koje su još ljeti otisnule kalendare, rokovnike i personaliziranu robu s datumima, zatim trgovcima koji te materijale prodaju, a na kraju i marketinškim odjelima kompanija koje naručuju poslovne darove za partnere. Većina tog materijala naručuje se ljeti jer su tiskarama zimi kapaciteti zauzeti. Kao i obično, politika nije razmišljala o poduzetnicima i njihovim troškovima.
– Službeno još nije donesen konačan prijedlog i zakon, a već nam je nanesena velika šteta. Cijela ova histerija došla je na naplatu jer većina kupaca želi kalendare s novim datumima koje još nitko nije potvrdio. Kalendare smo već otisnuli, prodali smo oko četrdeset posto narudžbi i sada većina naručitelja te narudžbe otkazuje. Nanesena nam je šteta i u materijalu i u radnim satima. Ako odluka o novom rasporedu bude donesena do kraja godine, morat ćemo još dodatno opteretiti resurse koji će ionako biti prenapregnuti u to vrijeme – ističe Zoran Holik, zamjenik direktora Grafike Osijek, tvrtke na čijem je čelu vlasnik i direktor Saša Ostojić.
Više čitajte na https://lider.media/poslovna-scena/hrvatska/grafika-osijek-otisnuti-kalendari-i-rokovnici-za-iducu-godinu-mogu-u-smece-128613
vzaktualno.hr