Jeste li primijetili da se naranče i mandarine u supermarketima uvijek prodaju u crvenim mrežicama? Za razliku od njih limun se uvijek prodaje u bijeloj, žutoj ili zelenoj mrežici, a razlog ovakvog odabira pakiranja čini se nije slučajan, piše portal 100posto.
Naime u crvenoj mrežici mandarine izgledaju rumenije, odnosno, zrelije, poželjnije pa je i veća vjerojatnost da će ih kupci poželjeti kupiti. Trgovci se služe istim trikovima kada su u pitanju i limun i grejp kojima najbolje odgovaraju bijela, žuta ili zelena mrežica.
Veće košarice, mliječni proizvodi na posebnom mjestu...
Nije slučajno ni to da su košare u prodavaonicama sve veće, a Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da zahvaljujući većim košarama kupci kupuju 19 posto više proizvoda, prenosi 100posto.
Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavaonice, jer upravo to su proizvodi koje većina kupaca svakodnevno kupuju. Baš zbog takvog razmještaja, kupac mora obići cijelu prodavaonicu samo da dođe do osnovnih namirnica koje mu trebaju, a i time je velika vjerojatnost da će mu nešto neplanirano zapeti za oko po putu.
vzaktualno.hr/100posto.hr