U sklopu projekta „Zeleno želimo – Povezivanje zelene turističke ponude zaleđa s registriranom prirodnom i kulturnom baštinom“, u ponedjeljak, 9. prosinca, u Varaždinu je upriličena „Adventska šetnja gradom u kojem spavaju anđeli“.
Snježana Štiber, voditeljica projekta u HGK – Županijskoj komori Varaždin, podsjetila je da je pogranično područje Varaždinske županije i Prekomurja u Sloveniji bogato turističkim potencijalom, osobito na ruralnim područjima.
– Tu postoji niz skrivenih turističkih destinacija, koje mi u ovom projektu „Zeleno želimo” želimo prezentirati novim turistima, onima koji žele otkrivati turističke atrakcije u kontinentalnom dijelu – napomenula je Štiber.
Šetači su krenuli s Korza, osjetili adventsko ozračje u gradu, upoznali se proizvodima koji se turistima nude na Trgu tradicijskih obrta, posjetili jedinstveni Muzej anđela, te prezentacijski prostor Kultnature na varaždinskom placu.
Uz Županijsku komoru Varaždin, u projektu sudjeluju TZ Grada Varaždina i Grad Ludbreg te Kmetijsko gozdarski zavod Murska Sobota kao vodeći partner, ITC – Inovacijsko tehnološki grozd Murska Sobota, Zavod Marianum Veržej i Zavod za okolje in turizem Dobrovnik.
– U okviru projekta četiri mikrolokacije su povezane s četiri nova turistička proizvoda, u Varaždinu je to uz gastronomiju, u Ludbregu uz vino, u Veržeju uz rukotvorine, dok je u Dobrovniku turistički proizvod uz prirodu i kretanje. U okviru ovog projekta organizirat će se i dvadeset novih turističkih programa koji povezuju prirodu i kulturnu baštinu s velikim, već postojećim, kulturnim centrima poput spomenute četiri lokacije – pojasnila je voditeljica projekta iz Županijske komore Varaždin.
Sve četiri mikrolokacije povezane su u jedan zajednički prekogranični turistički proizvod naziva Kultnatura.
– Gotovo sve aktivnosti su već obavljene, a Županijska komora Varaždin u ovom projektu je imala je ulogu edukatora, izradila je potrebne priručnike i održala niz zajedničkih i individualnih tematskih radionica za turističke ponuđače. Na njima su potencijalni ponuđači ruralnih destinacija educirani o tome kako privući nove turiste, kako komunicirati svoj turistički proizvod. Sada, pred kraj projekta, organiziramo događaje na kojima želimo privući turiste i pokazati nove turističke programe koji su razvijeni u okviru ovog projekta, a s tim upoznati agencije i sve druge zainteresirane – dodala je Štiber.
Projekt je započeo u rujnu 2017. godine, a završava u veljači 2020.
vzaktualno.hr