Na području Varaždinske županije te na sjeveru Hrvatske, ne staje se s pripremama velikih projekata u cestovnoj infrastrukturi. Potvrda toga je izrada idejnog projekta nastavka izgradnje obilaznice grada Varaždina koja bi, nakon što se izgradi, trebala rasteretiti promet koji s istočne strane, preko postojeće Podravske magistrale, prolazi kroz Varaždin, ali bi trebala dodatno povezati i olakšati promet između Varaždina i Čakovca.
Upravo je izrada idejnog projekta te obilaznice bila tema radnog sastanka saborskih zastupnika Anđelka Stričaka i Josipa Križanića s rukovoditeljem Poslovne jedinice Varaždin, Hrvatskih cesta, Davorom Bobičancem.
-Iako je epidemija uzrokovana koronavirusom na neko vrijeme zaustavila pojedine gospodarske aktivnosti, kad govorimo o izgradnji cestovne infrastrukture to je vrijeme iskorišteno za pripremu velikih projekata na području Varaždinske županije, ali i sjevera Hrvatske. Do mandata aktualne Vlade premijera Andreja Plenkovića, na području Varaždinske županije nije bilo ni urudžbenog broja za ni jednu takvu investiciju, a kamoli idejnog rješenja ili gotovog projekta. Sada se projektira brza cesta Varaždin - Ivanec - Lepoglava, lokacijska dozvola je ishođena i ide se prema građevinskoj dozvoli te rješavanju imovinsko pravnih odnosa. Uz nju, priprema se i nastavak izgradnje varaždinske obilaznice. Najprije, njen nastavak od Hrašćice prema Nedelišću treba predvidjeti prostorno-planskom dokumentacijom, potom izraditi potrebne studije i prići projektiranju. Na tu temu održano je i nekoliko sastanaka s ministrom Olegom Butkovićem i direktorom HC-a Josipom Škorićem, a u sve to su uključeni župan Radimir Čačić i predsjednik Županijske skupštine Alen Runac, kako bi što prije riješili prostorno-plansku dokumentaciju. Također, bitno je napomenuti da će tijekom javne rasprave sa svime biti upoznata i javnost. Na taj način doprinosimo transparentnosti cijelog projekta - izjavio je Stričak.
Bobičanec je Stričaka i Križanića upoznao s idejnim projektom kojim se predviđa nastavak obilaznice od Hrašćice, preko kanala, potom rijeke Drave pa desno do G. Kuršanca i spoja na istočnu obilaznicu Nedelišća.
Saborski zastupnik Josip Križanić naglasio je kako su dosad državne ceste uglavnom prolazile kroz naseljena mjesta i povezivale naselja s gradovima. Tek u novije vrijeme zbog velikog povećanja cestovnog prometa, kako putničkog, tako i teretnog, počele su se graditi obilaznice oko gradova, ali i izvan naselja.
-Ova obilaznica će zasigurno doprinijeti razvoju gospodarstva Varaždinske županije i grada Varaždina te četiri velike okolne poduzetničke zone - Varaždin, Kneginec, Jalžabet i Trnovec, u koje dnevno dolazi i odlazi tisuće kamiona, ali i radnika na posao. Nadalje, ova će obilaznica, osim povezivanja s Međimurjem, zasigurno tražiti i novo rješenje prema Sloveniji, kako bi se rasteretio promet prema Dubravi Križovljanskoj i Murskom Središću, ali i gužve u naseljima na navedenim državnim cestama - završio je Križanić.
vzaktualno.hr