Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!
  • Naslovna
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Sport
  • Događanja
  • Crna kronika
  • Hrvatska i svijet
  • PR članak
  • Lifestyle
  • Video
  • Arhiva
  • Home
  • Hrvatska i svijet
  • Brnjac: Boravak turista siguran

Brnjac: Boravak turista siguran

Hrvatska i svijet
23. siječnja 2021.
N.K.
540
Share
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Održana je online 75. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o odabiru agencija za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti HTZ-a, kao i odluku o odabiru agencija za PR aktivnosti na inozemnim emitivnim tržištima u 2021. godini.

Sjednicu je vodila ministrica turizma i sporta te predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.

„Hrvatska za sezonu 2021. šalje jasnu i snažnu poruku da je turistički sektor u Hrvatskoj odgovoran, a boravak turista siguran. Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju. Danas smo donijeli važne odluke koje će značajno pridonijeti promociji Republike Hrvatske na emitivnim tržištima. Svjesni smo koliko je važno donijeti i implementirati jasne i kvalitetne zdravstvene i sigurnosne protokole. Stoga smo u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i krovnim strukovnim udruženjima, sigurnosnu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam nadogradili i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, čija će primjena i promocija početi tijekom veljače“, poručila je ministrica Brnjac.

Kako je naglasio direktor Staničić, odabir agencija je ključan za promociju i druge aktivnosti na emitivnim tržištima.

„Pred nama je vrlo izazovna godina u kojoj će provedba kvalitetnih i ciljanih promotivnih aktivnosti biti ključna u postizanju dobrih turističkih rezultata. Upravo u tom dijelu od agencija očekujemo snažan doprinos i učinkovitu provedbu marketinških i PR kampanja koje će našoj zemlji na međunarodnom tržištu osigurati poziciju sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene turističke destinacije koja svojim gostima jamči raznoliku ponudu i siguran boravak“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako će jedna od ključnih poruka biti i blizina Hrvatske, odnosno dobra prometna povezanost s ključnim emitivnim tržištima.

Odlukom Turističkog vijeća, za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na 10 tržišta, na temelju provedenog javnog poziva izabrane su agencije Real grupa, MediaCom, Aviareps, Pro Media Group i Check-in PR. Vezano za PR aktivnosti na inozemnim emitivnim tržištima, za odnose s medijima odabrana je agencija Aviareps, dok je za provedbu aktivnosti na društvenim medijima i digitalnu komunikaciju odabrana agencija Hills Balfour.

Dodajmo kako su članovi vijeća usvojili i prijedlog odluke o aktivnostima oglašavanja na društvenim mrežama Facebook, Instagram, YouTube i Google tražilici, kao i prijedlog odluke o odabiru strateških partnera za provedbu promotivnih kampanja na inozemnim tržištima. Tako je za 2021. godinu odobrena suradnja s ukupno 43 partnera od čega je 32 partnera iz kategorije turoperatora i agencija, a 11 partnera iz kategorije prijevoznika.

vzaktualno.hr

N.K. 11180 Posts   0 Comments

Prethodna Vijest

Stožer: 599 novih slučajeva, 29 umrlih
Hrvatska i svijet
2021-01-23

Sljedeća Vijest

Nakon više od dva i pol mjeseca broj COVID-19 hospitaliziranih pao ispod 100
Događanja
2021-01-23
Izdvojeno
Grad Lepoglava dodijelio potpore za 21 novorođenče, Škvarić najavio mogućnost besplatnog vrtića
Događanja
14. svibnja 2025.
Nikolina Pofuk Bajz
Gradu Krapini dodijeljena bespovratna sredstva za izgradnju Veteranskog centra
Događanja
14. svibnja 2025.
Ivana
Dom zdravlja Varaždinske županije: Tečaj I. kategorije „Hitna stanja u pedijatriji” – važan iskorak u edukaciji medicinskih sestara i tehničara
Događanja
14. svibnja 2025.
Alenka Kučić
Butković obišao radove na izgradnji obilaznice Preloga, kraj radova krajem lipnja ove godine
Događanja
14. svibnja 2025.
Nikolina Pofuk Bajz
Video & fotogalerija
FOTOGALERIJA Na Uskrsni ponedjeljak, dječje veselje ispunilo Park Velika graba u Sračincu
Fotogalerija
22. travnja 2025.
U Zaboku je svečano otvoren onkološki centar UPMC-a vrijedan 20 milijuna dolara
Fotogalerija
26. ožujka 2025.
HDZ Varaždinske županije slavi tri i pol desetljeća rada: „Postigli smo povijesne rezultate, nikada više ulaganja i projekata”
Politika
18. ožujka 2025.
FOTO Mali Varaždinci proslavili najšareniji dan u godini! Njih 1500 zaplesalo na Europskom trgu
Fotogalerija
4. ožujka 2025.
Toplički fašnjak: Tradicija, veselje, šarenilo i kreativnost na ulicama Varaždinskih Toplica
Fotogalerija
3. ožujka 2025.
Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!

© 2025 Vox media d.o.o. – za marketing i komunikaciju

Impressum
Uvjeti i pravila korištenja | Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka
Cjenik oglašavanja

  • Developed by Online-press ltd.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u Uvjeti i pravila korištenja i Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.