Ovog je utorka Državni inspektorat krenuo s velikom koordiniranom akcijom nadzora tržnica, a nadziralo se sve; od prijave radnika do higijena prostora, opreme i djelatnika, sanitarnih iskaznica, sljedivosti.
U nadzor je u četiri grada - Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, istovremeno u jutarnjim satima krenulo 106 inspektora, piše RTL, a objašnjenje je da Državni inspektorat takvim konkretnim potezima daje svoj izravni doprinosi da građani znaju od koga kupuju i što kupuju.
-Naš cilj je ovim nadzorima doprinijeti da tako i ostane u vremenu kada imamo poplavu vijesti o povlačenju nesukladnih prehrambenih proizvoda s naših polica - rekao je glavni državni inspektor Andrija Mikulić.
U utorak je provedeno 149 inspekcijskih nadzora veletržnica u kojima su sudjelovali inspektori rada (radni odnosi i zaštita na radu), poljoprivredni, tržišni, sanitarni, turistički te inspektori zaštite okoliša, a prema preliminarnim podacima, ukupno je utvrđeno 69 povreda propisa, na temelju kojih će protiv prekršitelja nadležnim sudovima biti podnesena četiri optužna prijedloga za pokretanje prekršajnih postupaka, donesena će biti dva prekršajna naloga te je na mjestu počinjenja prekršaja izrečeno 11 novčanih kazni u ukupnom iznosu od 40.700,00 kuna. Za 28 povreda propisa koje su otklonjene tijekom inspekcijskog nadzora inspektori su primijenili tzv. načelo oportuniteta odnosno nisu poduzimali prekršajne mjere protiv prekršitelja, donosi RTL.
Koordinirani nadzori inspekcija Državnog inspektorata se nastavljaju na tržnicama na malo u svim gradovima Hrvatske.
foto: arhiva
aktualno.hr/RTL