U razdoblju od 17. prosinca 2021. do 16. siječnja 2022. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s Nacrtom Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada te prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga, kao i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih mišljenja, primjedbi i prijedloga.
Zakon o gospodarenju otpadom utvrđuje mjere u svrhu zaštite okoliša i ljudskoga zdravlja sprječavanjem ili smanjenjem nastanka otpada, smanjenjem negativnih učinaka nastanka otpada te gospodarenja otpadom, smanjenjem ukupnih učinaka uporabe sirovina i poboljšanjem učinkovitosti uporabe sirovina te povećanjem recikliranja i ponovnog korištenja reciklata, što je nužno za prelazak na kružno gospodarstvo i osiguranje dugoročne konkurentnosti Republike Hrvatske i Europske unije. Jedinice lokalne samouprave su sukladno ovim zakonom dužne, u roku od šest mjeseci od dana stupanja zakona na snagu, donijeti Odluku o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sam Nacrt Odluke nalaze se na web stranici Grada Varaždina (https://varazdin.hr/savjetovanje-sa-zainteresiranom-javnoscu-2021/) pod rednim brojem 23.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 16. siječnja 2022. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za gradnju i komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, Varaždin, s naznakom „Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt Odluke o načinu pružanja javne usluge sakupljanja komunalnog otpada" ili na e-mail adresu: komunal@varazdin.hr, također putem obrasca.
vzaktualno.hr