Jutarnji list napravio je istraživanje koje pokazuje da, iako je gotovo sve poskupjelo, bez obzira na inflaciju, na tržištu je moguće pronaći neke artikle koji, vjerovali ili ne, bilježe pojeftinjenje.
Podaci koje je za Jutarnji pripremio GfK Hrvatska, među najprodavanijim proizvodima, moguće je pronaći i njih 26 koji su u prvih osam mjeseci ove godine jeftiniji nego u prvih osam mjeseci lani.
Kako piše novinarka Jutarnjeg lista Dora Koretić, pad cijene bilježe smeđi šećer, gotovi umaci, tortilje, stopostotni sok od naranče, papar, a nešto su niže i cijene ribljih pašteta, biljnih namaza, meda i džina.
Međutim, za Jutarnji su iz GfK Hrvatska upozorili kako se popis odnosi na ukupne prosječne cijene prema kojima kupci kupuju proizvode u kategoriji, a ne na konkretne cijene na policama što znači da su se potrošači okrenuli jeftinijim varijantama ovih proizvoda zbog čega im je i niža prosječna cijena.
Među jeftinijim proizvodima su i oni neprehrambeni, kao što su tamponi, univerzalna sredstva za čišćenje, vlažne maramice za čišćenje, vodica za usta, spužvice za čišćenje, vlažni toaletni papir, vosak za depilaciju, sredstva za styling kose i sredstva za zaštitu insekata.
U rujnu ove godine cijene proizvoda prosječno su bile 1,5 posto više nego u kolovozu, a godišnji prosjek pokazuje da su roba i usluge poskupjele za 8,6 posto.
Cijelo istraživanje Jutarnjeg lista pročitajte ovdje.
vzaktualno.hr / jutarnji.hr