Od iduće školske godine uvodi se novi model ocjenjivanja učenika. U prvom i drugom razredu nema brojčanih ocjena. Nastavnik će davati detaljan osvrt o rezultatima učenika, podijeljene u tri glavne opaske – potrebna podrška, u skladu s očekivanjima i iznimno u odnosu na očekivanja.
Kako će se ubuduće davati ocjene?
Od trećeg do petog razreda osnovne škole brojčano se ocjenjuje od 1 do 5 uz osvrt o napredovanju učenika. Od šestog do osmog razreda osnovne škole te u cijeloj srednjoj školi brojčane su ocjene od 1 do 5 uz elemente odgovornost, koja se odnosi na ispunjavanje obveza i izvršavanje zadataka, poštivanje rokova i ulaganje truda, zatim samostalnost i samoinicijativnost, koje se odnose na samostalno učenje, ispunjavanje obveza uz minimalne poticaje učitelja, planiranje, praćenje i reguliranje vlastitog učenja, te komunikacija i suradnja, koje se odnose na suradnju i komuniciranje s drugim učenicima i učiteljem.
www.vzaktualno.hr