Prema podacima Netflixa iz prošle godine, čak je sto milijuna korisnika dijelilo lozinke s prijateljima ili članovima obitelji.
Iako su još 2017. godine iz Netflixa imali stav kako je ljubav dijeljenje lozinki, s vremenom su promijenili mišljenje, prenosi N1 Hrvatska.
Kako je rast ovog videoservisa usporio, a pojavili su se i brojni konkurenti, ekipi u Netflixu bilo je jasno kako je pred njima težak zadatak zadržavanja postojećih pretplatnika.
Kompanija je, na razočaranje mnogih, prošle godine krenula s najavama o zabrani dijeljenja lozinki, a od nedavno je tu najavu počela provoditi u djelo. Neka predviđanja tada su govorila da sa zabranom dijeljenja lozinki postoji potencijal otvaranja čak 50 milijuna novih profila na tom servisu.
Ipak, sve je to bilo na razini teorije te su neki analitičari strahovali da bi im korisnici nakon takve odluke mogli okrenuti leđa, no tek sada kada je zabrana uvedena, možemo vidjeti reakciju korisnika.
A ona je, za Netflix, prilično dobra. Prema podacima za SAD, nakon što je u svibnju uvedena zabrana dijeljenja lozinki, lipanj je donio rekordno povećanje broja novih korisnika.
Podaci za srpanj, kako su objavili na Reutersu, također pokazuju natprosječni rast te je Netflix na tom tržištu dodao 2,6 milijuna novih korisnika.
To je povećanje od 4 posto u odnosu na mjesec ranije i, nakon studenog prošle godine, mjesec s najviše novih pretplatnika ovog plana.
S obzirom na to da Netflix nije krenuo sa zabranom dijeljenja lozinki na svim tržištima u isto vrijeme, trebat će sačekati još koji mjesec i službene podatke kako bi saznali kako je ta nepopularna odluka utjecala na globalni broj korisnika.
foto: arhiva
vzaktualno.hr/n1info.hr