Hrvatska od 17. srpnja dnevno bilježi više od milijun turista, a potražnja za last minute ponudama i putovanjima u posezoni je visoka, navode iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ističu da je individualnih dolazaka 4% više nego prošle godine, a organiziranih dolazaka putem agencija 2% više, piše Hina, a prenosi N1.
Direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, optimističan je u pogledu ostatka godine, očekujući rast turističkog prometa od 2 do 5% u odnosu na prošlu godinu. Unatoč manjim brojkama turista s njemačkog tržišta, koje je prošle godine bilježilo rekordan rast, Staničić smatra da je potrebno pratiti trendove i dodatno ulagati u promociju na određenim tržištima.
HTZ aktivno prati situaciju s negativnim medijskim objavama o visokim cijenama i drugim aspektima koji mogu naštetiti hrvatskom turizmu. Staničić naglašava važnost proaktivne komunikacije i promocije kako bi se očuvao pozitivan imidž Hrvatske.
Direktor HTZ-a prokomentirao je objave stranih medija na štetu hrvatskog turizma.
Ističe da smo i ove godine mogli svjedočiti negativnim konotacijama i objavama na štetu hrvatskog turizma te da se teško do kraja boriti s takvim stvarima. HTZ se trudi demantirati svaku takvu objavu i odgovoriti informacijama koje pobijaju te teze, prenosi N1.
Trenutno se provodi kampanja za promociju posezone na šest tržišta, a planira se i kampanja za domaće tržište. Također, u tijeku je proces izbora novih direktora HTZ-a za predstavništva u Münchenu i Seulu, što je dio šire strategije jačanja prisutnosti na ključnim tržištima.
Američko tržište također pokazuje rast, a Hrvatska je nominirana za nekoliko nagrada Travvy Awards 2024, što dodatno potvrđuje njezin status atraktivne destinacije.
FOTO: arhiva
vzaktualno.hr/N1info.hr