Generacija Z koja obuhvaća one koji su rođeni otprilike između sredine 1990-ih i ranih 2010-ih, prva je generacija koja je odrastala s pametnim telefonima, društvenim mrežama i konstantnim pristupom informacijama.
Od malih nogu u rukama imaju digitalne uređaje, imaju drugačiji način komunikacije od ostalih generacija kojima često zvuče kao da govore nekim drugim jezikom, piše Index.
Za razliku od milenijalaca ili još starijih baby boomera, generacija Z komunicira kratkim frazama, a neke od njihovih popularnih izraza donosimo u nastavku:
Bet
Ova riječ koristi se za izražavanje pristanka ili potvrde - nešto kao "okej" ili "dogovoreno".
Cap/No cap
Cap znači lagati ili prenapuhati nešto. Dakle, no cap znači da netko govori istinu.
Lit
Ovaj izraz koristi se za nešto zabavno, uzbudljivo ili odlično.
Slay
Slay se koristi kad netko nešto napravi ekstra dobro ili izgleda fantastično.
Vibe check
Vibe check je mini test za procjenu energije ili atmosfere oko određene osobe ili situacije.
Simp
Simp označava osobu koja daje pretjeranu pažnju ili osjeća simpatiju prema nekome tko joj baš i ne vraća osjećaje.
Drip
Ovdje je riječ o stilu odijevanja, a koristi se za nekoga tko ima dobar, odnosno osvježavajući stil.
Sus
Sus je kratica za nešto sumnjivo, obično za osobu koja se ponaša sumnjivo ili ne baš pouzdano.
Bussin’
Ovo je posebno simpatična riječ, a opisuje hranu koja je predobra i ukusna.
FOMO
FOMO je akronim za "fear of missing out", odnosno osjećaj straha da ćemo propustiti nešto uzbudljivo ili zanimljivo.
foto: arhiva
vzaktualno.hr/index.hr