Temeljem Zakona o održivom gospodarenju otpadom i Pravilnika o građevnom otpadu i otpadu koji sadrži azbest, Grad Ivanec poziva sve vlasnike i korisnike građevina u kojima se nalazi azbest da u gradsku upravu dostave podatke o lokacijama tih objekata.
Podaci se u Grad mogu dostaviti do 1. lipnja ove godine i to na propisanom obrascu koji je dostupan na službenoj web stranici Grada, a može se preuzeti i ispuniti u Gradskoj vijećnici, Trg hrvatskih ivanovaca 9b.
Također, podatke o lokaciji na kojoj se nalazi građevina koja sadrži azbest možete dostaviti poštom ili ih donijeti u Grad svakim radnim danom od 7 do 15 sati. Možete ih poslati i telefaksom na broj 781-103 (042) ili e-mailom na grad@ivanec.hr
Zašto su potrebni ti podaci? Zakon je obvezao sve vlasnike/korisnike takvih građevina da radi planiranja sustava gospodarenja građevnim otpadom koji sadrži azbest, Gradu dostave potrebne podatke. Prikupljaju se podaci o lokaciji građevine te procjeni količine, vrste i statusu materijala za kojeg je izvjesno da će postati azbestni otpad.
Grad je prikupljene podatke, slijedom zakona, dužan poslati Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost RH.
Svi vlasnici takvih građevina također su zakonom obvezani da redovito pregledavaju dijelove građevine koji sadrži azbest i utvrde da li zbog oštećenja ili dotrajalosti dolazi do izdvajanja azbestnih čestica iz materijala te, po potrebi, poduzmu mjere održavanja, odnosno, popravaka. Sve dodatne informacije o ovoj temi dostupne su na tel. 404-886 (042).
www.vzaktualno.hr / ivanec.hr