Predsjednik Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika Dragutin Kranjčec upozorio je nedavno da, iako njegova tvrtka ne osjeća nedostatak radnika, da je s tim problemom problemom suočena sjeverozapadna Hrvatska gdje je koncentriran najjači transport.
- Mađarska je problem nedostatka vozača riješila tako što je povukla 30-ak milijuna eura iz EU naklon čega je raspisala natječaj za 6000 vozača na koji se javilo njih 25 tisuća vozača s B kategorijom koje su odškolovali u šest mjeseci s obvezom da dvije godine moraju raditi u matičnoj zemlji. No, u Hrvatskoj to nije prihvaćeno, iako bi puno ljudi to prihvatilo - mišljenja je Kranjčec.
Za gužve na graničnim prijelazima prije nekoliko dana, zbog strožih kontrola, Kranjčec kaže da je naša administracija bila na vrijeme upozorena, ali nitko nije sagledao što će se dogoditi.
-Vozači su ograničeni na tijek vožnje na satove i u situaciji kad vozač šest sati stoji u koloni, nisu zaradili vozač ni gazda - rekao je Kranjčec upozoravajući da iako je stroži režim privremeno ukinut Hrvatska mora s Europskom komisijom riješiti taj problem jer nitko neće doći u Hrvatsku ako mora čekati šest sati.
www.vzaktualno.hr/Direktno.hr