Prema pisanju Net.hr-a, autocesta Zagreb-Karlovac trebala bi dobiti treći trak, a radovi na najprometnijoj dionici autoceste u Hrvatskoj trebali bi trajati dvije godine. To će značiti i da će propusnost autoceste od Zagreba do Karlovac biti još manja nego sada.
Master plan ARZ-a, strateški dokument koji analizira, definira i ocjenjuje moguće varijante razvitka autocestovne mreže na dionici Zagreb-Karlovac i njezin utjecaj na cjelokupnu cestovnu mrežu i gospodarstvo Hrvatske, definirao je projekte koji će dati dodatnu kvalitetu autocesti čija je gradnja započela prije više od 45 godina. Svakako najvažniji je treći trak između Zagreba i Karlovca, dionici na kojoj prosječno dnevno prođu čak 32.693 vozila.
Uz treći trak gradio bi se i sustav zatvorene odvodnje, kakav ta dionica nema s obzirom da je građena davno. Novi list piše da se planiraju još i bukobrani na niz lokacija na autocesti Zagreb-Rijeka. Procijenjena vrijednost investicije je 117,6 milijuna eura. U tijeku je priprema potrebne dokumentacije za sufinanciranje iz europskih fondova.
– Realno je očekivati kako bi gradnja mogla započeti nakon 2021. godine, kao i da bi sama gradnja trajala oko dvije godine. U tom razdoblju objektivno je očekivati nešto manje prihode zbog slabije propusnosti ove autoceste u uvjetima gradnje – rekao je direktor ARZ-a Josip Šala.
www.vzaktualno.hr / net.hr