Popularna društvena mreža Facebook uvela je novu ikonicu - "indikator povjerenja", odnosno "trust indicator". Na nju možete kliknuti kako biste saznali više o autoru ili izdavaču koji je objavio članak podijeljen na društvenoj mreži.
"Indikatori povjerenja", koje će korisnici moći vidjeti "zakačene" za tekstove podijeljene na Facebooku, pružat će informacije o izdavačkoj politici, etičkom stavu, provjerenosti informacija, ispravkama u tekstovima, kao i vlasničkoj strukturi izdavača, piše The Verge, a prenosi N1.
Facebook je "indikator poverenja", za sada, počeo primijenjivati u suradnji s manjim brojem izdavača, ali svakako planira da, tijekom vremena, njihov broj proširi.
"Vjerujemo da pristup informacijama koje nude širi kontekst o sadržaju koje je podijeljen, omogućava korisnicima da bolje vrednuju članak izdavača ili autora kojem vjeruju, i da budu sigurni da je sama priča dovoljno vjerodostojna", navodi se u priopćenju Facebooka.
www.vzaktualno.hr/n1