Najpopularnija je društvena mreža Facebook poput vremena - konstantno se mijenja i taman kada se naviknete na njen novi izgled i način funkcioniranja, ona se iznenada ponovno promijeni!
Američki su novinari pozvani na slijedeći Facebook event, koji će se održati sutra, 07. ožujka i na kojem će biti predstavljen novi News Feed, ali i još nekoliko novosti.
News Feed je dakle samo jedna od novosti koje će biti predstavljene, a šuška se da je on samo paravan za predstavljanje novog, poboljšanog oglasnog sistema za mobilne uređaje.
Naime, društvena mreža na sve načine nastoji da unapredi pozicioniranje i prikazivanje oglasa u okviru Facebook interfejsa, a ovog puta posebno se obratila pažnja na mobilnu verziju društvene mreže. Istraživanja su pokazala da je mobilno oglašavanje na Facebooku proteklog kvartala (Q4 2012) učestvovalo sa oko 30 posto prihoda u ukupnim prihodima od oglašavanja na svim Facebook platformama. Na osnovu toga čelnici Facebooka shvatili su da je mobilno oglašavanje budući hit i odlučili to maksimalno iskoristiti.
Prema insajderskim informacijama, koje kruže internetom poslednjih nekoliko dana, Facebook sprema redizajn Timeline profila, koji će biti dostupan korisnicima mobilne verzije najveće društvene mreže. Sa njom će stići i neke od funkcija koje sada već imaju Google Plus i Flipboard aplikacije.
Na sajtu Mashable su objavljene fotografije najnovijeg timelineu koji testiraju korisnici na Novom Zelandu.
mashable.com
Osim redizajna, Timeline dobiva i nekoliko noviteta: u gornjem dijelu stranice kategorije Prijatelji, Fotografije, Omiljene stranice ... više neće biti u velikim okvirima s više fotografija, već samo kao obični tekstualni prikazi.
Korisničke aktivnosti biti će na desnoj strani, koja će sada biti veća, a fotografije i aplikacije na lijevoj strani koja će sada biti manja.
Mashable piše da Facebook testira i nove opcije koja se odnose na oglašavanje i na poklone. Ako se, na primjer, na svom profilu pohvalite da ste diplomirali, odmah će se pojaviti prigodni pokloni koje vaši Facebook prijatelji mogu vam kupe, a ne da vam samo čestitaju.
Oni koji su imali priliku testirajti novi Timeline tvrde da izgleda ljepše i urednije. Bilo bi dobro da je tako, s obzirom na to da je još uvijek mnogo onih koji se uopće nisu navikli na Timeline, koji je uveden u prosincu 2011. godine.
Spremni za nove promjene?
www.timeout.hr