Pitajte svakog ambicioznog menadžera, šefa i vlasnika tvrtke što misli o tome da mu zaposlenici za vrijeme radnog vremena "vise" na Facebooku i drugim društvenim mrežama i većina će ih prozvati apsolutnim neradnicima koje mora plaćati! Ali dragi direktori griješite!
Uhvatio vas je šef prilikom chata sa friendovima na Facebooku ili updatea statusa na Twitteru?! Umjesto da vas ukori, vaš bi vas nadređeni trebao pohvaliti! Zašto?
E, pa zato što novo istraživanje tvrtke Evolva ukazuje da zaposlenici koji imaju pristup društvenim mrežama rade bolje i više!
Zaposlenici koji koriste socijalne mreže za vrijeme radnog vremena, a u osobne svrhe su čak 9 posto produktivniji od onih koji ih ne koriste, piše Wired.
To je pogotovo očito kod osoba koje se bave prodajom i odnosima s kupcima.
- Ljudi se moraju malo odmaknuti od posla, kako bi povratili svoju koncentraciju - izjavio je Brent Coker, autor studije o Facebooku.
Društvene mreže više pomažu, nego odmažu radnicima. Oni koji ih koriste imaju bolje odnose unutar tvrtke, ali i sa kupcima, zaključuju istraživači!
www.timeout.hr/vlG