Moglo bi se reći da nas očekuje vrlo burno ljeto na najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook - koji je izgleda promijenio politiku reklamiranja, pa će male i naporne oglase zamijeniti s puno većim i agresivnijim reklamama!
Iako ih mi ne želimo, te se trudimo ignorirati ih, reklame su Facebooku neophodne, kako bi ostvarivao (sve veći i veći) prihod. Ionake sada izgleda nećemo imati izbora - gledati ćemo ih htjeli mi to ili ne!
Ako je slika vjerodostojna, Facebook Timeline očekuju nove promjene, naime oglasi će se prikazivati i sa lijeve i sa desne strane, a spominju se i pop-up i druge video reklame u trajanju do 15 sekundi!

blogcdn.com
Ovaj vid reklamiranja Facebooku bi, po procjenama stručnjaka te društvene mreže, trebao donijeti oko četiri milijuna dolara dnevno, piše portal Ad Age. Alternativa reklamama bilo bi uvođenje servisa koji se plaća, a Facebook to pokušava izbjeći.
Dok mnogi nagađaju da će Facebook isprva ovaj novi režim provesti tek kod šačice korisnika te će tada cijela stvar propasti, mnogi se ipak groze uvođenja novog sistema na globalnoj razini! Š to će se na kraju dogoditi vidjeti ćemo uskoro budući da je okvirni period puštanja reklama u uporabu ljeto 2013.
www.timeout.hr/vlG