Ne tako davno bili smo svjedoci velike afere koja je kasnije rezultirala i podizanjem optužnice i sudskim procesom za prekomjerno plačanje bojenja tunela. U "slučaju" bojenja tunela Mala Kapela i Sveti Rok optužnica je pokazala da je iznos od 34 milijuna kuna, koje je tvrtka Skladgradnja dobila od HAC-a za bojenje ta dva tunela, bila dvostruko veća nego što je zaista bila vrijednost radova.
Da se bojenje tunela može napraviti i puno jeftinije pokazuje varaždinski primjer. Naime, u tijeku je bojenje tunela na dijelu autoceste između Varaždina i Novog Marofa. Prema riječima šefa cestarskog sindikata, Mijata Stanića, izjavljenim u emisiji "U mreži Prvog" Hrvatskog radija, troškovi bojanja tunela bit će pet puta manji od procijenjenog.
Naime, tvrdi Stanić, direktor HAC-ONC-a, Boris Huzjan, imao je ponudu veću od pet milijuna kuna za bojanje spomenutog tunela. Nakon takve ponude donijeta je odluka da tvrtka sama odradi te radove što će u konačnici koštati, po riječima Stanića, između pola i milijun kuna. Ukoliko se ostvare takva predviđanja samo na bojanju tunela kod Varaždina uštedjet će se oko 4 milijuna kuna.
s.k./vzaktualno.hr