Brade i brkovi su, kao i kosa, prirodni ukras muškarčeva lica. Do petnaestog stoljeća mnogi muškarci nisu nosili bradu, no već od sljedećeg stoljeća brade su postale njegovani i raznoliki ukras na licu. Kultura brade i brkova sve se više njeguje, a s Movember pokretom kada muškarci cijelu mjesec studeni (novembar) puštaju svoje facijalne dlake ne bi li uzgojili najljepše bradu i brkove, to još više dolazi do izražaja. Mnogi i nakon studenog nastave sa svojim ukrasima na licu, a u posljednje vrijeme brada i brkovi postaju sve popularniji, što je uzrokovalo i određene probleme za određene proizvođače.
Naime, kako prenosi Index, Procter&Gamble izvijestio je da je, unatoč rastu prodaje, drugo tromjesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrijednosti poslovanja s britvicama Gillette.
Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide deterdženta i Bounty papirnatih ručnika, priopćila je da su joj prihodi u posljednjem kvartalu porasli za 3,6 posto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.
Smanjenje vrijednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posljedica slabljenja prodaje u segmentu njege posljednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrijednosti iznosio je osam milijardi dolara, piše Index.
Tvrtka je istaknula veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry'sa i Dollar Shave Cluba, usmjerenih na internetsko poslovanje.
foto: Pixabay
vzaktualno.hr/index