Iako je varaždinski startup InsiderCX dosad na tržištu ulaganja prolazio poprilično nezapaženo, ova tvrtka stara niti dvije godine nedavno je privukla investiciju vrijednu čak 100.000 eura. Riječ je o ulaganju slovenskog VC fonda daFUND kojemu je ovo ujedno i prvo ulaganje u Hrvatsku.
InsiderCX nastao je 2020. godine, a svoj prvi proizvod na tržište su plasirali 2021. godine. Unatoč tome što danas broji tek petero zaposlenih, ova varaždinska tvrtka surađuje s klijentima diljem regije, kao što su vodeći lanac trgovina za namještaj i opremanje doma i jedan od top 5 lanaca benzinskih postaja u regiji, a u procesu su ulaska i u ugostiteljstvo.
- Ono najosnovnije o nama je da smo Enterprise SaaS za automatizirano prikupljanje feedbacka putem raznih kanala te svojim klijentima nudimo real-time uvid primarno u zadovoljstvo korisnika te platformu kroz koju mogu sami analizirati podatke na različitim razinama u organizaciji. Sam princip je najlakše ilustrirati na primjeru web trgovina, gdje najčešće 7-10 dana nakon kupovine šaljemo SMS s pozivom na ispunjavanje kratke ankete, čije rezultate klijent analizira te ih koristi za day-to-day ili strateško donošenje odluka – pojasnio nam je osnivač startupa Nikola Komes.
Iza startupa krije se želja demokratizacije pristupa povratnim informacijama korisnika za različite veličine i tipove kompanija.
-Trenutno je uvođenje takvog sistema putem postojećih platformi odnosno naših konkurenata ekstremno skupo i dostupno samo kompanijama sa značajnim budžetom za istraživanje tržišta – objašnjava Komes.
Za razliku od konkurencije, varaždinski startup svojim klijentima nudi sustave po principu „ključ u ruke” i omogućuje i poduzećima s manjim budžetom za istraživanje tržišta da prate feedback svojih korisnika kako ne bi izgubili priliku da povećaju svoju konkurentnost.
Iako je sam proces traženja investitora, priznaje Komes, bio prilično dugotrajan, na kraju se i isplatio.
-Prema mojoj procjeni poslali smo 100+ prijava no na kraju se isplatilo jer smo s daFUND brzo “kliknuli” te shvatili da su odličan fit za nas. Nakon toga je sve išlo poprilično glatko i rundu smo zaključili u nekoliko tjedana. Na stolu smo imali više ponuda, no za daFUND smo se odlučili zbog njihove spremnosti da u nas ne investiraju samo novac, već i svoje vrijeme, iskustvo i network – opisao nam je Komes i dodao kako su operativna podrška i partneri jednako bitni za daljnji razvoj kao i financijska sredstva.
U svoju prvu investiciju prvenstveno su ušli zbog geografskog, ali i kadrovskog širenja. Početne faze razvoja ovaj varaždinski startup napravio je vlastitim sredstvima, pa je ova runda investicije usmjerena na širenje na tržišta regije i Europske unije.
-Do kraja godine u planu je zapošljavanje još nekoliko ljudi i nadam se da ćemo biti i dalje u situaciji da otvaramo nova radna mjesta za visokoobrazovane kadrove u Varaždinu – najavio je Komes.
Kada ga pitate za recept za uspjeh, skromno odgovara kako će o uspjehu svog startupa moći govoriti tek kroz dvije, tri godine.
-Moj savjet mladima koji se žele odlučiti na takav iskorak je već prilično prožvakana ali i dalje aktualna teza o pokušavanju dok ne uspije. I kod nas je to bio slučaj te je trenutni proizvod nastao nakon nekoliko neuspjelih pokušaja i rafiniranja postojećih ideja i platforme – zaključio je Komes.
tklopotan / vzaktualno.hr