Prije točno 21 godinu pokrenuta je društvena mreža koja je zauvijek promijenila način na koji komuniciramo i dijelimo sadržaj - Facebook. Unatoč sve većoj konkurenciji i promjenama u korisničkim navikama, Facebook i dalje drži titulu najkorištenije društvene platforme s više od tri milijarde aktivnih korisnika širom svijeta.
Iako je u svojim počecima bio namijenjen isključivo studentima Harvarda, popularnost platforme brzo se proširila na druga sveučilišta, a zatim i na širu javnost. Već 2007. godine Facebook je postao vodeća društvena mreža na svijetu, a danas je mnogo više od mjesta za povezivanje s prijateljima te se koristi kao izvor informacija, alat za digitalni marketing, e-trgovinu i organizaciju online zajednica.
Tko danas najviše koristi Facebook?
S godinama su se korisničke preferencije promijenile pa takomlađe generacije sve češće preferiraju platforme poput Instagrama i TikToka, dok Facebook bilježi rast popularnosti među starijom populacijom. Najveći porast broja korisnika primjetan je u dobnoj skupini od 45 do 65 godina, dok su demografski najzastupljeniji korisnici i dalje oni između 25 i 34 godine.
Stalnim unapređenjem algoritama, integracijom AI tehnologije i prilagodbom sadržaja prema interesima korisnika Facebook i dalje ostaje ključni igrač u digitalnom svijetu.
vzaktualno.hr