FlixBus, europski lider u prijevozu putnika s početkom još jedne uspješne sezone širi mrežu međunarodnih autobusnih linija iz Hrvatske.
Zahvaljujući konstantnim ulaganjem u razvoj FlixBus zelene mreže od 26.4. putnicima iz Virovitice, Pitomače, Đurđevca, Koprivnice, Varaždina i Ludbrega po prvi puta direktno, dostupne su nove destinacije u Švicarskoj kao što su St. Gallen, Winterthur i Zürich. Isto tako putnicima su na raspolaganju i direktne linije prema Ptuju i Mariboru te brojnim Njemačkim gradovima kao što su München, Frankfurt, Rosenhaim i Karlsruhe kojima se po prvi puta pridružio i Lindau. Iz Varaždina i Čakovca dodatno se može i do Beča te zračne luke u Beču, kao i do Ljubljane ili Osijeka.
Sve veze i dostupne destinacije mogu se provjeriti na www.flixbus.hr.
– Boljom prometnom povezanošću FlixBus je omogućio putnicima iz svih dijelova Hrvatske, ali i svima onima koje Hrvatska zanima kao jedna od najatraktivnijih turističkih destinacija u Europi priliku da putuju po vrlo povoljnim cijenama uz visoku kvalitetu usluge. U sljedeća dva mjeseca u planu je otvaranje još novih brojnih međunarodnih linija iz cijele Hrvatske, ali i širenje na susjedna tržišta. Cilj nam je omogućiti putnicima bezbrižna putovanja jednom kartom diljem Europe – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju.
Od ulaska FlixBusa na hrvatsko tržište u Hrvatskoj je trenutno međunarodnim linijama povezano gotovo 120 destinacija s 11 europskih država direktno: Italijom, Slovenijom, Austrijom, Njemačkom, Švicarskom, Francuskom, Nizozemskom, Češkom, Slovačkom, Mađarskom i Rumunjskom. Zahvaljujući povezivanjem s najvažnijim europskim prometnim čvorištima kao što su Ljubljana, Beč, Budimpešta, Munchen, Prag ili Bratislava putnicima iz Hrvatske je omogućen pristup globalnoj FlixBus mreži koja trenutno povezuje više od 1.700 destinacija s preko 250.000 dnevnih veza u 27 europskih zemalja. Time je i Hrvatska kao dio FlixBus zelene mreže postala dostupna sve većem broju putnika.
Digitalizacijom autobusne industrije FlixBus je svoje usluge uspio približiti svim dobnim skupinama no većinom su to mladi ljudi između 18 i 35 godina koji traže jednostavnu, brzu i kvalitetnu uslugu te mogućnost kupnje karte neovisno gdje se u tom trenutku nalaze. Isto tako, FlixBus benefiti kao što su besplatan internet, dostupna utičnica te udobnost i prihvatljive cijene jedan su od imperativa današnjeg standarda usluga u prijevozu putnika autobusom.
– Putnicima je potrebno omogućiti što lakši i jednostavniji pristup informacijama te ponuditi kupovinu karata raznovrsnim prodajnim kanalima. Uz online prodaju putem weba i FlixBus aplikacije karte je moguće kupiti putem prodajnih mjesta diljem Hrvatske. Plan je nastaviti razvijati suradnju te omogućiti putnicima pravo na izbor najbolje usluge bez da su ograničeni mjestom iz kojeg putuju – dodao je Dean.
www.vzaktualno.hr