Nakon nedavnih nastupa na turističkim sajmovima u švicarskom St. Gallenu te u Ljubljani, Turistička zajednica grada Varaždina predstavila je ponudu varaždinskog kraja i na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj, F.re.e. koji je proteklog tjedna održan u Münchenu.
Tom je prilikom na sajmu prezentirala ponudu Varaždina kao bisera kontinentalnog turizma, a u promociji je korištena i suvremena tehnologija, te je Varaždin prvi puta promoviran i kroz virtualnu stvarnost. Tako su posjetitelji sajma imali prilike virtualno doživjeti šetnju varaždinskim Korzom, osjetiti atmosferu na Špancirfestu uz nastup štulaša i ostalih uličnih zabavljača, doživjeti zimsku vožnju rijekom Dravom na zimskom spustu ili pak božićnu atmosferu tijekom Adventa na Starom gradu.
Osim virtualne šetnje Varaždinom, posjetiteljima su prezentirani i proizvodi ponuđača uključenih u europski projekt Zeleno želimo u kojem je TZGV jedan od partnera. Posjetitelji su tako mogli probati domaće kolače, bučino ulje, pržene bučine sjemenke, domaći heljdin kruh, medenjake, vino i druge proizvode našeg kraja.
Turistički sajam F.re.e. s više od 1300 izlagača iz 70 zemalja i preko 140 tisuća posjetitelja jedan je od najvažnijih i najposjećenijih turističkih sajmova u Njemačkoj, koja je jedno od najvažnijih tržišta za hrvatski turizam s kojeg se ostvaruje i najveći turistički promet, a Varaždin najveći turistički promet ostvaruje upravo s njemačkog tržišta.
[caption id="attachment_125687" align="alignnone" width="750"] sdr[/caption]
Njemačka je unatrag pet godina na prvom mjestu po broju noćenju turista u Varaždinu. Prošle je godine, prema podacima iz eVisitora, zabilježen porast od 21 % u dolascima te 28 % u noćenjima gostiju iz Njemačke. Stoga je i Hrvatska turistička zajednica ove godine naglasak stavila na promociju kontinentalne turističke ponude.
www.vzaktualno.hr