Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!
  • Naslovna
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Sport
  • Događanja
  • Crna kronika
  • Hrvatska i svijet
  • PR članak
  • Lifestyle
  • Video
  • Arhiva
  • Home
  • Lifestyle
  • Genijalni pomagači u borbi s viškom kilograma

Genijalni pomagači u borbi s viškom kilograma

Lifestyle
28. rujna 2017.
Alenka Kučić
1349
Share
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Iako je i ranije bilo dokaza da upravo to trebamo jesti kad smo na dijeti, stigla je potvrda stručnjaka - u studiji objavljenoj u časopisu "Journal of Nutrition" testirano je nekoliko dijeta, a rezultati su pokazali da su više kilograma izgubili ljudi koji su tijekom tih dijeta grickali orašaste plodove, piše Metro portal.
Orašasti plodovi obično se gledaju kao grickalice ili slatkiši, no iako su bademi, kikiriki, orasi, pistacije i ostatak društva stvarno prepuni kalorija, činjenica je neporeciva - oni koji ih jedu redovito nemaju problema s viškom kilograma. Razlog tome je njihov sastav. Naime, orašasti plodovi, osim kalorijama, obiluju vlaknima, proteinima i nezasićenim masnim kiselinama koje će potaknuti tijelo da sagori više kalorija. Oni će vas dulje držati sitima od drugih namirnica i dati vam energije za tjelesnu aktivnost, stoji u studiji. Nutricionisti savjetuju šaku orašastih plodova dnevno, a imat će učinka čak ako ih jedete i samo jednom tjedno. Osim što pomažu kod mršavljenja, bademi, orasi i ostale namirnice ove vrste čuvaju srce i krvne žile, jačaju nokte i kosu te dobro djeluju na kožu. Stoga, svakoga dana jednu šaku i recite zbogom problemima s kilogramima!

a.kučić/vzaktualno.hr/metroportal

Alenka Kučić 26589 Posts   0 Comments

Prethodna Vijest

reformisti
Nastavlja se osipanje HNS-a. U Martijancu ostali bez vijećnika
Politika
2017-09-28

Sljedeća Vijest

Možemo li konačno izaći bez kišobrana?
Hrvatska i svijet
2017-09-28
Izdvojeno
Čestitamo roditeljima! U varaždinskom rodilištu ovoga tjedna rođeno 25 djece
Događanja
12. lipnja 2026.
martina
Priuštivo stanovanje i prostorni planovi nove generacije u fokusu sastanka župana Stričaka s gradonačelnicima i načelnicima
Događanja
12. lipnja 2026.
Alenka Kučić
U Varaždinskim Toplicama ove subote 7. Toplička folklorijada – prvi put stižu i gosti iz Slovenije
Događanja
12. lipnja 2026.
martina
Danas je njihov dan – čestitajte im imendan!
Lifestyle
12. lipnja 2026.
martina
Video & fotogalerija
Smotra vatrogasnih vozila i opreme na Kapucinskom trgu okupila varaždinske vatrogasce i građane
Fotogalerija
29. svibnja 2026.
Dan udruga Općine Sračinec okupio brojne posjetitelje u Parku Velika graba
Fotogalerija
25. svibnja 2026.
Sigurnost i edukacija: U Bednji se okupilo više od 180 djece iz Hrvatske i Slovenije
Fotogalerija
8. svibnja 2026.
Na varaždinskom groblju obilježena 31. obljetnica VRO Bljesak: „Moramo prenositi vrijednosti Domovinskog rata mlađim generacijama”
Fotogalerija
30. travnja 2026.
Članovi uprave Hrvatskih voda posjetili Varaždinsku županiju – u fokusu nekoliko važnih tema
Gospodarstvo
21. travnja 2026.
Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!

© 2025 Vox media d.o.o. – za marketing i komunikaciju

Impressum
Uvjeti i pravila korištenja | Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka
Cjenik oglašavanja

  • Developed by Online-press ltd.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u Uvjeti i pravila korištenja i Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.