U razdoblju od 2. srpnja do 31. srpnja 2021. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o izmjenama i dopuni Odluke o komunalnim djelatnostima.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s Nacrtom Odluke o izmjenama i dopuni Odluke o komunalnim djelatnostima te prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga, kao i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih mišljenja, primjedbi i prijedloga.
Ovim izmjenama i dopunama predlaže se da se dosadašnje djelatnosti: korištenje, održavanje, razvoj i upravljanje sustavom elektroničke komunikacijske, infrastrukture i druge komunalne infrastrukture na području Grada Varaždina za polaganje elektroničkih komunikacijskih vodova za potrebe komunikacijsko – informatičkih sustava i usluga, brišu iz Odluke jer je ista regulirana Zakonom o elektroničkim komunikacijama („Narodne novine" broj 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14, 72/17) i drugim aktima te da se komunalna djelatnost održavanja javne rasvjete povjeri trgovačkom društvu na temelju ugovora o povjeravanju poslova.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam Nacrt Odluke nalaze se na web stranici Grada Varaždina (https://varazdin.hr/savjetovanje-sa-zainteresiranom-javnoscu-2021/) pod rednim brojem 16.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca zaključno do 31. srpnja 2021. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša, Trg slobode 12/II, Varaždin, s naznakom „Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt Odluke o izmjenama i dopuni Odluke o komunalnim djelatnostima" ili na e-mail adresu: komunal@varazdin.hr, također putem obrasca.
vzaktualno.hr