Ministar turizma Gari Cappelli jučer je govorio o stanju u turizmu uslijed krize s koronavirusom te istaknuo kako smo od početka godine u blagom plusu, ali od kraja veljače ipak je vidljiv pad broja turista.
-Pad iz Koreje i Kine je 50-60 posto. Vidi se i zaustavljanje bukinga iz SAD-a. Pripremamo marketinške akcije - rekao je Cappelli dodajući kako je Hrvatska ipak autodestinacija i da je to sreća u ovoj situaciji, piše Index.
Ministar je najavio kako će se snažnije ići s promocijom destinacija za hrvatske državljane te najavio novu akciju u kojoj će građani Hrvatske imati 50 posto popusta na usluge više od 100 sudionika akcije.
-Usluge onih koji su se prijavili, a to su pružatelji usluga smještaja, hrane, prijevoza, nacionalni parkovi poput Plitvica, Jadrolinija, Croatia Airlines, njih se već preko stotinu javilo koji žele pružati usluge s pedeset posto popusta za domaće goste. To je pokušaj da se turističkim djelatnicima i onima koji će sigurno imati neke minuse malo olakša - pojasnio je ministar, a prenosi Index.
Akcija bi se trebala zvati "Tjedan odmora vrijedan".
vzaktualno.hr/index.hr