Svi ključni zakupci izrazili su povjerenje novoj upravi Westgate Shopping Cityja i konceptu njegove revitalizacije. Poručuje to varažadinski poduzetnik i direktor F.O./Grupe Denis Čupić, tvrtke kojoj je upravljanje Westgateom prije pola godine povjerio vlasnik – austrijski Focus Invest. Od preuzimanja smo razgovarali sa svim zakupcima te im iznijeli planove razvoja Westgatea kao lokacije, nastavlja Čupić i dodaje:
-S nizom zakupoprimaca produljili smo ugovore o zakupu te s ponosom možemo potvrditi da je Müller, kao jedan od naših ključnih zakupaca, produljio ugovor na dodatno razdoblje i nakon 2020. Drago nam je da svi oni prepoznaju potencijal planova presložene vlasničke strukture te da novo poglavlje Westgatea otvaramo u sinergiji s njima - rekao je za Poslovni dnevnik Čupić.
Kakvi su rezultati u prvih šest mjeseci i struktura zakupa, što kaže vlasnik?
Ukupna iznajmljenost Centra je oko 75%, odnosno više od 66.000 kvadrata, ali nas vodi jaka motivacija u sljedećim mjesecima prijeđemo 75.000 m2 iznajmljene površine. Razgovori koje vodimo nam potvrđuju uspješnu realizaciju plana. S vlasnikom usko surađujemo te su svi rezultati posljedica usklađenog pristupa i praćenja koncepta koji smo zajedno definirali. U 2019. pokrećemo aktivnosti na dovođenju novih, međunarodnih zakupaca u tekstilnom segmentu. Cilj nam je privući što veće formate, takozvane flagship trgovine, odnosno najveće prodajne površine tih brendova ili jedine prodajne površine određenih brendova, ako ne u Hrvatskoj, onda u regiji sjeverne Hrvatske i Zagreba.
Poručili ste kako želite preporoditi WG kao obiteljski centar s visokim kompetencijama u modi, tehnici... Dokle ste došli?
Prije samog čina preuzimanja smo s tada većinskim, a danas isključivim vlasnikom centra, dulje pripremali koncept revitalizacije Westgatea.
Poruke koje smo tada poslali su bile upravo temelj intenzivnih priprema i novog koncepta. U prvih 6 mjeseci rada nove uprave, Westgate je doživio prve preinake u smjeru jačanja destinacije i širenju ponude za obiteljske kupce.
Koje su najvažnije promjene u marketinškoj strategiji?
Sjeverozapad Zagreba, Zaprešić, Zagorje i Krapina su područje s gotovo 560.00 stanovnika koji su od Westgatea udaljeni 20 minuta vožnje, a to područje nema ni zabavnog, ni značajnog trgovačkog sadržaja, iako je po platežnoj moći u potpunosti izjednačeno sa Zagrebom.
To su naši redovni posjetitelji i na njih smo prebacili naš fokus oglašavanja. Repozicioniramo Westgate kao obiteljski centar shoppinga i zabave te svaki vikend organiziramo događanja za djecu i obitelji. Događanja su iznimno posjećena i primamo samo pozitivne reakcije.
Imate li ambicije privući dio potrošača iz Slovenije i Austrije te kako?
Austrija, a od jeseni i Slovenija, su ograničili rad nedjeljom što otvara mogućnost da upravo Westgate postane vikend destinacija.
Naša velika prednost je lokacija uz autocestu što omogućava izravan pristup bez ulaska u veliki grad te brojni kulturno-povijesni sadržaji u blizini Westgatea, poput zaprešićkih Novih dvora, antičkog nalazišta Hušnjakovo, ili brojnih zagorskih kleti, obiteljskih gospodarstava i vikend-odmorišta.
Od proljeća krećemo s pojačanim oglašivačkim kampanjama u Sloveniji i Austriji, a radimo i na otvaranju Camper Stopa u sklopu Westgate Zone čime bismo još privukli i jednu značajnu, visokoplatežnu skupinu turista.
www.vzaktualno.hr/Poslovni dnevnik