Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!
  • Naslovna
  • Politika
  • Gospodarstvo
  • Sport
  • Događanja
  • Crna kronika
  • Hrvatska i svijet
  • PR članak
  • Lifestyle
  • Video
  • Arhiva
  • Home
  • Hrvatska i svijet
  • Hrvatska turistička zajednica na 12 tržišta pokreće veliku kampanju drugačiju od svih dosadašnjih

Hrvatska turistička zajednica na 12 tržišta pokreće veliku kampanju drugačiju od svih dosadašnjih

Hrvatska i svijet
20. svibnja 2021.
andra
603
Share
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju „Trust me I’ve been there“ na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji.

Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.

-Riječ je o novoj kampanji koja je drugačija od svih dosadašnjih, odnosno koja je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta. Upravo smo s tim ciljem odlučili kreirati posebne poruke, a glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugrađane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informaciju kako je naša zemlja idealna i sigurna destinacija za ljetni odmor - istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će se kroz kampanju nastaviti komunicirati sigurnosna oznaka Safe Stay in Croatia koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije.

U svrhu promocije kreirano je 12 posebnih promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji će biti korišteni za oglašavanje na online kanalima. Turistički proizvodi i destinacije koji će se kroz kampanju oglašavati posebno su prilagođeni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.

Tako su primjerice za tržište Njemačke kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom i dr. Termini provođenja kampanje prilagođeni su trenutnoj epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.

Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poručila je Hrvatska u potpunosti spremna za početak turističkih kretanja. -Kroz ovu kampanju turistima ćemo prezentirati njihove omiljene destinacije i turističke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turističku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, ali i za naše sugrađane te sve dionike u lancu putovanja. Intenzivirao se proces cijepljenja turističkih djelatnika za koje očekujemo da će biti cijepljeni do početka ljeta, granice za strane turiste su otvorene, projekt Safe stay in Croatia svakim danom broji sve više korisnika, definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turističkim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ćemo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu dočekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je ključna za interes gostiju - zaključila je Brnjac.

vzaktualno.hr

andra 3653 Posts   0 Comments

Prethodna Vijest

Plenković podržao HDZ-ove kandidate uoči drugog kruga izbora: Varaždinska županija je gospodarski, kulturni i obrazovni motor sjevera Hrvatske
Politika
2021-05-19

Sljedeća Vijest

Varaždina
Predah od kiše!
Hrvatska i svijet
2021-05-20
Izdvojeno
PUHOVSKI: Po ovome je Hajdaš Dončić jako sličan Slobodanu Miloševiću!!!
Događanja
25. svibnja 2025.
Siniša Kalajdžija
Vrhunskim koncertom „Orkestra sto violina“ Koncertni ured Varaždin proslavio trideset godina postojanja
Događanja
25. svibnja 2025.
Siniša Kalajdžija
DRUGI KRUG IZBORA NA SJEVERU HRVATSKE: Najvažnija pitanja – hoće li HDZ-ov Stričak i dalje biti župan Varaždinske županije i može li HDZ preoteti Zabok od SDP-a???
Politika
25. svibnja 2025.
Siniša Kalajdžija
Pušlekice oduševile lepoglavske vrtićarce – naučile ih raditi Mlinčani kolač
Događanja
25. svibnja 2025.
Alenka Kučić
Video & fotogalerija
FOTOGALERIJA Počela Maturantika: Stotine veselih maturanata prošetale Varaždinom
Fotogalerija
21. svibnja 2025.
FOTOGALERIJA Na Uskrsni ponedjeljak, dječje veselje ispunilo Park Velika graba u Sračincu
Fotogalerija
22. travnja 2025.
U Zaboku je svečano otvoren onkološki centar UPMC-a vrijedan 20 milijuna dolara
Fotogalerija
26. ožujka 2025.
HDZ Varaždinske županije slavi tri i pol desetljeća rada: „Postigli smo povijesne rezultate, nikada više ulaganja i projekata”
Politika
18. ožujka 2025.
FOTO Mali Varaždinci proslavili najšareniji dan u godini! Njih 1500 zaplesalo na Europskom trgu
Fotogalerija
4. ožujka 2025.
Aktualno.hr - Čitaj, slušaj, gledaj!

© 2025 Vox media d.o.o. – za marketing i komunikaciju

Impressum
Uvjeti i pravila korištenja | Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka
Cjenik oglašavanja

  • Developed by Online-press ltd.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u Uvjeti i pravila korištenja i Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Neophodni kolačići

Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.

Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.