Je li vam se ikad dogodilo da u trgovini, dok spremate kupljene stvari u torbu ili vrećicu, ne stignete to učiniti dovoljno brzo pa "zaradite" ljutit pogled blagajnice? Ako vam se upravo to dogodilo, vjerojatno ste i vi bili ljuti, ali postoji razlog zbog kojeg blagajnice žure. Naime, u medije je dospjela priča jedne Osječanke koja je izazvala brojne komentare, a koju je objavio Glas Slavonije.
- Jednom je prilikom starac bio ispred mene i prodavačica mu je odnijela njegove stvari na pult do prozora kako bi mogla poslužiti drugoga kupca, odnosno mene. Nisam mogla vjerovati kad sam to vidjela i pitala sam je hoće li i meni tako odnijeti stvari na prozor - šokirano je ispričalaOsječanka koja od tada, kaže, novac, odnosno karticu u tom trgovačkom centru daje tek nakon što pospremi robu. Dok ne plati, jasno je da blagajnica ne može uzimati stvari drugoga kupca.
Slično tvrdi i njezina sugrađanka koja je bila šokirana vidjevši kako blagajnica baca proizvode ne bi li što prije uzela stvari drugoga kupca. Nakon što ju je opomenula, blagajnica joj je, kaže, šaptom rekla da se ne ljuti na nju i da tako jednostavno mora raditi jer im uprava mjeri vrijeme!
- Rekla mi je da je tog dana ona najsporija. Još jednom je naglasila da im mjere vrijeme te da je to direktiva i da se moraju žuriti. Bila sam u šoku i zamislila sam si kako se onda ponaša najbrža blagajnica ako mi ova najsporija baca stvari, a neke su čak i pale na pod - svjedoči ona, dodajući da blagajnice nisu krive ako ih se izrabljuje na taj način, istovremeno dovodeći i kupce u nezgodan položaj da moraju žuriti i trpati stvari u torbe i vrećice kako bi ostavile mjesta drugome kupcu. Glas Slavonije neslužbeno doznaje da se u određenim trgovačkim centrima od radnika traži da kroz blagajnu "provuku" i do 30 artikala u jednoj minuti, a dokaz koliko je koja od njih brza pokazuju liste najbržih, zbog kojih se brojne blagajnice nalaze u vrlo neugodnoj situaciji.
I u Sindikatu trgovine Hrvatske upoznati su s normama koje blagajnice moraju ispuniti. Predsjednica STH Zlatica Štulić kaže kako su trenutno u kontaktu s poslodavcima da bi dobili informacije o normiranju broja artikala, uvjeta pod kojima blagajnice rade te kriterija.
- Poslodavac može propisati normu, ali realnu, na način da je radnik može ispuniti u određenom vremenu. Svakako ćemo istražiti o čemu se radi - naglašava Zlatica Štulić. Dodajmo tomu da se na društvenim mrežama proširila objava o mjerenju vremena blagajnicama te da su brojni kupci potvrdili kako su doživjeli isto.
foto: ilustracija (Pixabay)
vzaktualno.hr/glasslavonije