Kao što je i najavljeno, nakon što je isto već učinio Elon Musk s nekadašnjim Twitterom, današnjim X-om, Meta uvodi pretplatu za najpopularnije društvene mreže.
-Mijenjaju se zakoni u vašoj regiji, pa predstavljamo novi odabir u vezi s načinom na koji vaše informacije upotrebljavamo za oglase. Prije potvrde odabira saznat ćete više o tome kako svaka mogućnost utječe na vas - piše na društvenoj mreži, a prenosi Index.hr.
Meta nudi dvije opcije, pa se tako možete pretplatiti za upotrebu svojih korisničkih računa za Facebook i Instagram bez oglasa, počevši od 12.99 € mjesečno, uključujući primjenjive poreze, a kako stoji u objavi, vaše informacije neće se upotrebljavati za oglase. Druga opcija je besplatno korištenje mreže uz oglase.
Inače, Meta je već ranije najavila da će korisnicima u Europi ponuditi plan pretplate za Facebook i Instagram bez reklama sukladno propisima Europske unije. Na ovaj način Meta se pokušava uskladiti s propisima Europske unije zbog kojih joj prijeti ograničavanje mogućnosti personalizacije oglasa za korisnike bez njihovog pristanka, donosi Index.
Pretplatu je ranije počeo testirati i TikTok, ali zasad samo u SAD-u.
vzaktualno.hr/index.hr