Nakon folkerskog Extra FM radija u Zagrebu uskoro s emitiranjem kreće i komercijalna glazbena televizija ExTRA TV. Vijeće za elektroničke medije je, jednoglasnom odlukom i na razdoblje od deset godina, trgovačkom društvu EXTRA FM d.o.o. nedavno dalo dopuštenje za satelitski, internetski, kabelski i druge oblike prijenosa audiovizualnog programa spomenutog kanala, piše Slobodna Dalmacija.
Tako će ljubitelji narodnjačke glazbe u Hrvatskoj, nakon onih koji na zagrebačkom području slušaju program radio postaje EXTRA FM, s iste adrese Većeslava Holjevca 29, dobiti priliku uživati u spotovima omiljenih folk izvođača na specijaliziranom TV kanalu po uzoru na DM SAT televiziju Dragane Mirković i njoj slične, koje emitiraju pop-folk i turbo-folk spotove izvođača iz država s područja bivše Jugoslavije. Avenija Većeslava Holjevca 29 inače je adresa radijske grupacije koju tvore Antena Zagreb, Narodni radio, Enter Gold FM i Extra FM.
Kada će na prvoj narodnjačkoj glazbenoj televiziji u Hrvata početi s emitiranjem 24-satnog TV programa, imena eventualnih voditelja i sadržaje potencijalnih emisija, još ne žele otkriti, kako vlasnik ExTRA TV kanala Davor Gavranić tako ni Antonio Luka Radanović, odgovorna osoba u tvrtki EXTRA FM d. o.o., koja stoji iza novog TV kanala.
- Nemamo definiran datum početka emitiranja jer smo u pripremi cijelog projekta. Ne znamo još sve detalje, ali ćemo, u svakom slučaju, na vrijeme izići s PR člankom u kojemu će stajati sve pojedinosti - rekao je Antonio Luka Radanović, ističući kako im je u interesu "krenuti čim prije".
- Ima dosta faktora koji odlučuju, a ne ovise striktno o nama - dodao je Radanović.
ExTRA TV predstavlja specijalizirani televizijski kanal čiji je sadržaj u 95-postotnom obliku glazbeni uz ostatak koji se odnosi na audiovizualnu komercijalnu komunikaciju, čitaj reklame. U svom zahtjevu za dobivanje dopuštenja za ustoličenje novoga TV kanala vodstvo tvrtke EXTRA FM d.o.o. naznačilo je kako će program ExTRA TV-a realizirati "emitiranjem glazbenih spotova i objavom snimki nastupa izvođača s brojnih glazbenih manifestacija u organizaciji i produkciji pružatelja ove medijske usluge".
"Programom dominira pop i zabavna glazba hrvatskih i stranih (regionalnih) izvođača. Isti je moderno koncipiran, dinamičan i pripremljen u duhu svjetskih aktualnih trendova kada su u pitanju glazbene TV forme", pojašnjeno je u zahtjevu.
U programu ExTRA TV-a 'vrtjet' će se spotovi glazbenika poput Željka Joksimovića, Severine, Jelene Rozge, Sergeja Ćetkovića, Nede Ukraden, Maje Šuput, Lidije Bačić, Saše Matića, Halida Bešlića, Ace Lukasa, Jelene Karleuše, Seke Aleksić i ostalih izvođača njezina glazbenog profila za koje nema mjesta u programima ovdašnjih televizija.
Hoće li se na ExTRA TV-u kao na DM SAT-u baviti i proizvodnjom videobrojeva i reklama nije poznato, no valja očekivati kako će, ovisno o produkcijskim mogućnostima, ekipa novopokrenutog TV kanala sama nastojati 'pokriti' i taj segment TV sadržaja.
ExTRA TV će, naveli su njegovi pokretači, u svojem program objedinjavati 25 posto hrvatskih audiovizualnih djela, početnih 25 posto udjela europskih djela, početnih 10 posto udjela nezavisne produkcije, te 5 posto dijela vlastite proizvodnje. Reklamni program emitirat će se u oglasnim blokovima (dva puta po tri minute). Program ExTRA TV-a bit će dostupan u sklopu Vipnetova i Max TV paketa, kao i putem kabelskog operatera B.net, piše Slobodna.
Foto Facebook
www.vzaktualno.hr/Jutarnji.hr