Projekt 'Zeleno želimo' predstavljen je na minhenskom sajmu F.RE.E., najvećem turističkom sajmu na čak 88.000m² izložbenog prostora gdje je predstavljeno 7 atraktivnih tematskih cjelina: outdoor; biciklizam; vodeni sportovi; putovanja; krstarenja i putovanja brodovima; zdravlje i wellness te kamping&karavaning.
Glavni motivi dolaska njemačkih turista su, osim sunca i mora, proizvodi poput gastronomije, prirodnih ljepota te novih iskustava i doživljaja, a upravo je to ono što brand KULTNATURA u sklopu projekta 'Zeleno želimo' nudi. Na sajmu su predstavljeni proizvodi ludbreških proizvođača: hren, vino, bučino ulje, sok od aronije i ostali domaći specijaliteti.
Hrvatska i Slovenija kroz zajedničku turističku promociju puno su bolje vidljive na globalnom tržištu, kako među turistima s dalekih tržišta koji Europu doživljavaju kao jedinstvenu destinaciju tako i kod domaćina Nijemaca i ostalih posjetitelja ovogodišnjeg sajma na kojem se brand KULTNARURA predstavila kroz doživljaj oplemenjen gastronomijom, vinom, rukotvorinama i prirodom i kretanjem.
Kroz projekt nastaju i četiri različita mikroproizvoda koji će biti povezani u zajednički proizvod, a svaki od njih će imati drugačije polazište u smislu baštine i sadržaja u zaleđu.
Prijavitelj projekta je Poljoprivredno šumarski zavod Murska Sobota, a partneri s hrvatske strane projekta su Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Varaždin, Grad Ludbreg, Turistička zajednica grada Varaždina, a kao pridruženi partneri uključeni su i Grad Varaždin te Turistička zajednica Grada Ludbrega. Projekt Zeleno želimo je odobren u okviru Programa suradnje Interreg V-A Slovenija-Hrvatska 2014.-2020.
www.vzaktualno.hr