Grad Ludbreg je posljednjih nekoliko godina sustavno razvija i gradi svoj novi, suvremeni turistički identitet. On se u jednakoj mjeri temelji na postojećim vrijednostima destinacije, ali i novim trendovima koji naglašavaju outdoor, enogastro i turizam zajednice kao temelje kreiranja novih, tržišno orijentiranih proizvoda i privlačenja nove publike u Centar svijeta.
I dok veći gradovi imaju veliki spektar mogućnosti i atrakcija potrebnih za razvoj cjelovite turističke ponude, manji gradovi i sredine svoje mjesto na turističkom tržištu najbolje mogu pronaći u vlastitoj autentičnosti, međusobnom povezivanju te pronalasku inovativnih načina valoriziranja svojih kulturnih, gastronomskih, prirodnih ili manifestacijskih vrijednosti.
Kao mali grad s velikim turističkim planovima, Ludbreg je stoga logično odredište prvog izdanja konferencije „Turizam malih gradova", posvećene upravo posvećena razvoju i promociji turizma u manjim sredinama s očuvanim skladom življenja i vrijednošću kulturne i prirodne baštine.
Konferencija „Turizam malih gradova", koja će se u Ludbregu održati 4. studenog okupit će i povezati predstavnike lokalnih samouprava, turističkih zajednica, turističkih i razvojnih agencija, privatnog turističkog sektora, institucija i dr., istražiti modele turističkog razvoja malih gradova, učiti na iskustvima drugih te proučiti primjere dobre prakse, a sve u kontekstu kreiranja održivih destinacija i proizvoda.
Detaljne informacije o konferenciji pronaći ćete OVDJE
vzaktualno.hr