Za eksperimentalno provođenje kurikularne reforme koja se od jeseni treba uvesti u 70-ak osnovnih i srednjih škola u svim dijelovima Hrvatske prijavilo se 90 škola, piše RTL.
Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak izjavila je da je to više nego što je potrebno:
- To će nam omogućiti da imamo izbor prema propisanim kriterijima, a nakon izbora škola još intenzivnije krećemo s edukacijom nastavnika u tim školama. Pripremili smo nakladnike da nam omoguće digitalizirane materijale u školama. Osim toga, ministarstvo je u pregovorima s teleoperaterima kako bi se osigurao besplatni internet u školi i kod kuće kako bi se materijalima mogli koristiti u punoj mjeri.
Divjak podsjeća da nema brzih rezultata u obrazovanju te da je potreban proces prilagodbe u kojem smo sada.
- Nema održivog razvoja bez promjene u obrazovanju. To je ono što sada radimo: jednu kompletnu digitalnu transformaciju u školama, koja ide ne samo preko uvođenja informatike kao obaveznog predmeta, iako je to važan segment, nego preko različitih digitalnih sadržaja udžbenika, e-učenja, djelovanja učenika u različitim okolnostima u kojima se digitalna tehnologija koristi - rekla je ministrica i dodala:
- U svemu je najvažnije da se učenici nauče rješavati probleme, da imaju algoritamski način razmišljanja i to je onda uvjet da oni uspiju u svojim novim zanimanjima, za koja ne znamo kakva će biti.
Ministrica Blažena Divjak rekla je i da ministarstvo stavlja naglasak na STEM područje jer se po istraživanjima pokazuje da je Hrvatska na europskom dnu po broju studenata koji upisuju STEM, te da jedna trećina studenata upisuje pravo i ekonomiju.
www.vzaktualno.hr/rtl.hr