U kolovozu ove godine objavljeno je istraživanje koje su proveli Boris Jokić i Zrinka Ristić Dedić s Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu, a glavna je tema bila online nastava.
U istraživanju pod nazivom Nacionalno praćenje učinaka pandemije bolesti Covid-19 i potresa iz 2020. godine na organizaciju odgojno-obrazovnih procesa i dobrobit učenika i odgojno-obrazovnih djelatnika u Republici Hrvatskoj se, između ostalog, obrađivalo i što sve učenici koriste tijekom online nastave, kao i koliko problema imaju s internetom, donosi portal N1.
Rezultati pokazuju da za online nastavu najveći dio učenika (njih 50,4) posto koristi svoj tablet ili računalo. 26 posto učenika za online nastavu koristilo se pametnim telefonom, a svega 1,3 posto njih za te potrebe koristilo je računalo ili tablet posuđen od škole.
Važno je istaknuti jest da je 21,4 posto učenika često i gotovo uvijek imalo problema s internetom tijekom online nastave, dok je njih 66,3 posto s internetom imalo probleme povremeno i rijetko, piše N1. Tek 12,3 posto učenika probleme s internetom nije imalo nikad.
vzaktualno.hr/N1